onsdag 12. mai 2010

Jeg er vel sikkert ikke den eneste som la merke til decor8 sitt blogginnlegg om denne flotte butikken med det flotte navnet All the luck in the world. Butikken har både vintage, håndlagede og redesignede produkter. Her kan jeg virkelig si at det var love at first sight og jeg ble superinspirert:

4598957220_0b13177a78


AT-70-1


V-49-1


M-78-1
 


D-128-1


AT-73-1





Det er også en mengde flotte ting som allerede er solgt. Disse kunne jeg tenke meg:
Mine favoritter_edited-1Faktisk har jeg det aktivitetsbrettet øverst til høyre, kjøpt på Fretex for en 10’er.



Og se på dette kreative juletreet kunstneren har laget på veggen, stilig:

AW-6   

Jeg har nå hatt over 1000 besøkende, og tenkte jeg skulle kjøre i gang en liten give-away! (For dere som ikke har hørt om give-away, så er dette en gi-bort-gave som bloggere "lodder" ut.)
Jeg liker 1-tall og venter derfor til telleren passerer 1111 besøkende - så følg med!!! Og stikk innom :)


post signature

Bloggunderdel_edited-3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er innom hver gang du oppdaterer- det kommer opp på faebooken min:) Veldig gøy å se hva du driver med- når jeg bløir stor og får eget hus med hage skal jeg også begynne med slike ting:) Enn så lenge får det holde å jobe med det:)Kristin:)

Rikke sa...

Faantastisk:)

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: