lørdag 31. juli 2010

Bokstav til tekst


eg dumpet rett og slett over nok et sted med brukte ting i en hage på Hvaler!
Denne gangen var det en privatperson som hadde hagesalg.


IMG_1029



Bokstav til tekst D

et første jeg oppdaget var en barneseng. Senga var påskrevet “Alt i seng 5,-“, og jeg tenkte at den helt sikkert ikke var til salgs, men det skadet ikke å spørre.
Damen så på meg med et “denne haugen av en seng”-blikk da jeg spurte om den var til salgs, og sa hun skulle ha 30 kroner for den. “Jeg tar den”, svarte jeg selvfølgelig da!



IMG_1031 
Okey, den er kanskje litt “sliten”, men den skal jo pusses opp.


Bruktseng

Senga er til å trekke ut.
Jeg synes  de runde kantene på den ene siden gjør den ekstra fin.
Blåfargen som skimtes under hadde vært veldig fin å få fram. Men det spørs hvor lett det er.


Bokstav til tekst


eg fant også en veldig rar, men fin boks! Den har en flott blonde/hekle-aktig relieff på sidene. Lokket er merkelig, på en søt måte :) 50 kr skulle damen ha for denne.



IMG_2103



IMG_2096

Det ble også et par småting til Lillegutt, selvfølgelig :)

Fornøyd med fangsten for denne gang, og
gleder meg bare enda mer til høstens loppiser!




Underdel til blogginnlegg copy

5 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Heisan! Tusen takk for fin kommentar på bloggen min og takk for gratulasjonen, vi koser oss med lillebror :-) Nydelige bilder du tar og jeg digger dine flotte bruktfunn! Kommer helt sikkert tilbake til deg :-) Klem

Kaspara sa...

Hei Stine
Det høres jo ut som i Danmark dette; opryddingssalg i en hage. Herlig!
Senga var kjempefin og minner om min egen barndoms seng. Tror du begynner å få litt av en sengestall nå!
Neste gang får du prøve Tanum loppis, men jeg får nesten litt småsjokk hver gang; det er SÅ rotete. Jeg løftet opp et gammelt vatteppe og oppdaget noen ekle klissete brune flekker på det som jeg ikke aner hva var, isj!
Ja, Tiger MÅ du få vært innom en gang. Send meg adressen din enten som kommentar jeg ikke offentliggjør eller på mailadressen, så kommer det en ørliten smakebit fra Tiger, bare i impulivitet og for de jeg har lyst!
Favorittbutikken begynner på H ......
Ha glade sommerdager!
Klem fra Kaspara

KATRINES INTERIØR sa...

Hallo, TRETTI kroner for den flotte senga? Det er jo gratis! Utrolig gøy,den kommer til å bli knallfin! :) Ha en super dag til deg:) Lykkelig eier av nye ting;)

Lykkefryd sa...

Kjempefin seng! Elsker gamle senger...
30 kr er jo ingen ting - kjempekupp!
Blir nok veldig fin når du får pusset den opp :)

Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Så flott funn. Gleder meg til å se den ferdig.

Klem Mona C

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: