lørdag 14. august 2010

…til feriehusets kjøkken!

Huset i Trøndelag (som du kan se mer av her og her)
har mange fine detaljer, også innendørs.



IMG_2709 copy



Ikke veldig mye er forandret siden farmor bodde her.

Jeg elsker dette spiskammerset…


IMG_2299 copy 


Innecollage1




IMG_2309 copy





IMG_2687 copy



Vinduene er så koselige…
 Innecollage2


…og det er morsomt at man også kan
dekorere mellom de doble vinduene.



IMG_2985 copy 



IMG_2986 copy



Det var alt fra huset i denne omgang…

…da vi kom hjem lå det en pakke til meg i posten :)
Blogger om den i neste innlegg!


Jeg har også hatt fotoshoot av Lillegutt i kornåkeren – kommer snart!

Og det store slottsbryllupet skal også blogges…

SÅ FØLG MED!!!




Underdel til blogginnlegg copy

7 kommentarer:

skjerstad sa...

Hei :)
Så trivelig du hadde det på kjøkkenet :)
Jeg har storkost meg her inne hos deg nå :)Utrolig mange fine bilder ;)Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg :)

Hilsen Skjerstad

Marianne sa...

Åjåjåj, selv jeg som IKKE er en interiørblogger ser jo minst tjue ting inne på det spiskammerset som noen og enhver ville ha hatt kloa i :)
Hvor i trøndelagen er dette? Ser helt herlig ut!

Møtes neste lørdag eller? Sender deg en mld jeg :)

Klæm!

Allis i Eventyrland sa...

Så fine bilder! :) Det spiskammerset var bare herlig!

Briggs lekehus sa...

FOR et fantastisk skap!! nydelig! Herlig rote$te og full av nostalgiske godbiter:-) Men resten av hiset også- stor inspirasjon for oss gjenbrukstilhengere;-)

Hverdags♥LYKKE♥ sa...

ÅÅÅÅÅÅååå sier nå bare jeg, helt fantastisk flott! Den vekta var bare råflott, og alle boksene, uglen osv..

Ha en fin lørdagskveld!

Klem Marianne

skjerstad sa...

Hei igjen :) Tusen takk for kommentar inne hos meg :)Jeg bor nede ved Steinvikholmen slott , på Skatval ( Stjørdal kommune )

Kos deg videre i kveld :)

Pafrika Og Belkini sa...

Hei!
Jeg måtte se innom deg, etter å ha sett de nydelige stofene Kaspara fikk i posten. Og her var det jo riktig trivelig - jeg legger meg til sporenstreks til som følger!
Spiskammerset var en drøm - med skatt på skatt på skatt! Superfine gamle bokser!

Ha en fin lørdagskveld!

Følgere

Follow by email:

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: