fredag 10. september 2010

Sønnen til en venninne var her i forrige uke for
å ta bilder i anledning sin konfirmasjon.



IMG_6498edited photo coloring



Makan til fotogen og kjekk gutt skal
man lete lenge etter.



Collage1





IMG_6599edited Utsnitt photo coloring og wed dyn light brownish




Han måtte også til pers i åkeren:




Collage1_edited-1





IMG_7037edited PERFECT




Det falt virkelig i smak å ta bilder av en tenåring!
Og det blir gøy å ta bilder i selve
konfirmasjonen også :)



God helg til alle sammen!



Underdel til blogginnlegg copy

3 kommentarer:

Ellen sa...

Heisann!
Nå har jeg forsøkt å legge igjen kommentar her 3 ganger, men jeg blir liksom bare kasta ut igjen.Rare greier..
Jaja, det jeg har villet si har jo vært at du er FLINK til å ta bilder da.Og at motiver er flott i seg selv, watch out girls:)
Ha en strålende kveld:)

Cilipus sa...

Hei Stine !!
Så flotte bilder. Ja, tenk 7. mai neste år har vi også konfirmant her i huset.
Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min.
Jeg har ikke sydd så mye på bestilling den siste tiden pga av at det ble for mange bestillinger i forhold til tid. Men jeg syr mer enn gjerne en bukse, det var jo veldig hyggelig at du liker det jeg lager.
Send meg en mail på cilipus@gmail.com om str og evt farger/model.
Cecilie

Anonym sa...

Hei,
Vakre bilder av en vakker konfirmant:)
Så flink du er!

Mvh Floffeloffe2

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: