mandag 11. juli 2011

...i Spania!



 

Hvis noen har lurt på hvorfor jeg verken har
publisert kommentarer her inne eller skrevet kommentarer
hos dere, så er det fordi jeg har vært på
deilige ferie med Lillegutt og hele min familie.





Deilig deilig, med 37 grader på det meste.
Det var gøy å oppdage at man har en liten gutt
som viser seg å være veldig glad i å bade,
svømme og hoppe fra kanten av bassenget,
og ikke minst; løøøøpe rundt på stranden i sin superkule UV-drakt!





Bonden, stakkar, måtte være hjemme og jobbe.

Og jobba har han, både på sin vanlige jobb
og her i huset. Nå har den stygge, mørkebrune
trappa vår blitt omgjort til en nydelig grå en,
pluss at kjøkkeninnredningen nærmer seg helt ferdig satt opp.
Bilder kommer!






Mange flere bilder fra ferien kommer også!
Det ble jo selvsagt litt shopping..
..trenger jeg si noe mer enn Zara Home??

Og det kommer også mange flere bilder fra Glansdagen!
Som jeg skrev i dette innlegget,
hadde jeg ikke mulighet til å fotografere på kvelden,
og det var jo fordi vi reiste til Spania tidlig tidlig søndag morgen...


De neste dagene skal jeg ta meg en SKIKKELIG bloggerunde!
Å være nesten helt uten nett i to uker
var jammen tøffe greier, hehe.




15 kommentarer:

n i n a s hjem sa...

Høres HERLIG ut med 2 uker i Spania :)
Kan tenke meg du har shoppa på Zara, ja!!!!

Ååå, gleder meg MASSE til å se flere bilder :)

Ha en nyyydelig mandag!

Klem Nina

Maruska sa...

Velkommen hjem igjen. Ser ut som dere hr koset dere masse ut i fra disse herlige bildene!
Gleder meg til å få se flere bilder etterhvert :)
Ha en fortsatt fin fin sommer.
Goklem Marie

Mie fra Mies Mirakler sa...

så nydelige feriebilder! bare 5 arbeidsdager igjen nå så skal det snart bli ferie på meg også :) endel av ferien blir riktignok brukt til innspurten på flyttesjauen, men håper å få tid til en tur til det blide sørland også. *♥*

tonje boganes sa...

Å, hørtes deilig ut med varme :)
Velkommen hjem igjen
Ønsker deg en god uke
Klem Tonje

Martha sa...

Nydelige bilder..gleder meg til flere..
Er det en marekatt?? Verdens kuleste dyr:)
God sommer videre:)
Klem!!

ingrid sa...

heldige dere! det så herlig ut! savner å svømme i sjøen! har ikke gjort det i hele sommer.. får bli en syden tur til høsten tror jeg.. :) velkommen hjem :)å være lenge uten nett er tøft ja! Det vet jeg alt om..haha :)

Signe sa...

Åh, det ser ut som du har hatt det herlig!
Nydelige bilder fra ferieturen din :)

Klem,
Signe

mali-mo sa...

Så herlige bilder, ser ut som dere har hatt en skikkelig flott tur ;)

God ny uke! Klem ;)

Sybell Agathe sa...

Nydelige feriebilder! :) reiser til Spania 21 juli, så gøy å se noen bilder! Gleder meg til å se bilder fra kjøkkenet! :)

Klem

Sybell Agathe

Mariann sa...

Så heldige dere er! Velkommen hjem! :)

Svenngården sa...

Tuuuusen takk for superkoselig kommentar hos meg i går :) Så kjekt å høre fra deg igjen!

Koselige feriebilder og jeg gleder meg til å se flere, både fra ferie, glansdagen og trappa, ikke minst!!

Bra at vi hadde ferie litt samtidig, så slipper jeg å vente i ukesvis på innlegg fra deg! :)

Klem!
-Amalie

Yvonne sa...

Velkommen hjem fra deilige Spania :)
Hørte at Mia sin venninne Elvira hadde vært hos deg idag ;)
Mia er klar for ny tur til deg i august og har allerede kjøpt klær ;) Hihi. sommerklem fra oss

Unknown sa...

Så nydelige bilder du har tatt, så jo digg ut dette!
Liker også lampen din i innlegget under :)
Ha en super uke søta ;)

Kaspara sa...

Heisan Stine
Velkommen hjem til gamlelandet! Herlig med to uker i sol og varme, fine bilder.
Vi står faktisk på reisefot nå vi, så det blir nok stille på bloggen litt framover.
Hils moren din også, og er dere på Sandefjordstraktene senere i sommer er dere selvfølgelig velkommen på lunsj i hagen.
Glade sommerdager til deg og familien din!
Klem fra Kaspara

Marianne With Nor sa...

Velkommen hjem,har savner deg:) To uker uten blogging er lenge..men litt deilig innimellom! Vi er i Rygge nå men drar videre til Strømstad i løpet av dagen,og blir der til neste tirsdag. Hadde jo vært kjempekoselig å møtes:) Pip meg om du skal til Strømstad da! Nr mitt er 400 43 345. Ang benkeplate kjøpte vi hvit stein på den lengste benken og slik lys laminat (som dere?) på øya og den lille benken. Gleder oss masse til å begynne oppussingen! Blir mye jobb men veldig gøy også:) Fuglerapeten din tror jeg får plass på syrommef,den er bare lekker! Gleder meg til å se masse flere bilder fra Spania:)))) Så håper jeg treffes en dag! Klem Marianne

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: