lørdag 1. oktober 2011



DA kommer en link til dere som er fotointeresserte,
for i DAG startet vi nemlig opp vår fotoside
med fotokonkurranser, tips og ideer!



Siden vår heter


HER kan du like siden på facebook
og få oppdateringer lett som en plett.
Del gjerne med venner!

Og husk å FØLGE Øyeblikk også da, dere som har blogg!




-----> MEN viktigst av alt er at dere er med og deltar i konkurranser,
det er en unik sjanse til å vinne gavekort på hele 500 kr hos fotobag.no
En flott nettbutikk som selger vesker og annet fotoutstyr.
Min Kelly Moore er jeg utrolig fornøyd med!
Lykke til!



21 kommentarer:

Martha sa...

Så gøy..
Gleder meg til å følge dere videre!!
Ha en super lørdag..
Klem!!

Signe sa...

Dette blir spennende :)
Gleder meg til å følge med videre!

Inger Johanne sa...

Så gøy - gratulerer! Følger sjølvsagt "øyeblikk" videre:-)

God helg!
Klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Følger dere både på Facebook og på bloggen, og har linket inn et nokså beskjedent lite bidrag. alle kan jo ikke være like flinke som dere proffsene! ;) *♥*

Mrs. Monday sa...

Kanonflott side og jeg har allerede slengt meg med i konkurransen!

God helg!

Anne Grete sa...

Gratulerer med fotonettsiden!! Gleder meg til og følge med være med på konkurranser!

Tusen takk for kjempekompliment på bildene mine idag, det gleder meg ekstra at det kommer fra deg :)

Klem

Anita sa...

Eg er med som følger! ;-) Kjempeartig!

tonje boganes sa...

Dette blir gøy Stine! Så flott at dere lager en slik blogg. Veldig bra iniativ! Og den så gjennomførte og fantastisk ut! Klart jeg blir med og fast følger!

Ønsker deg en god lørdagskveld!

KLem

anita sa...

Gratulere med fotosiden. Er sjølvsagt med ! ;-)

Fotograf Linda Gabrielli sa...

Gratulerer! Dette er spennende! Jeg skal få med et bilde i konkurransen :0). Må bildet postes akkurat 1. oktober, eller er det en innsendingsfrist? Kanskje jeg har oversett denne detaljen... :0)
Lykke til!

Duse Pasteller sa...

Spennende!!:)
Janni

Vingesus og Julebrus sa...

Oj...hehe..takk for på minningen!! Hadde vel oppdaget det ...kanskje?!
: )

Marlene sa...

SÅ gøy, dette skal jeg sjekke ut med det samme!
Glad søndag!

Marlene sa...

Så gøy, dette skal jeg sjekke ut med det samme!
Glad søndag!

malinsinteriør sa...

Liker! Dette må jeg følge med på, kanskje man får kreativiteten litt i gang ved slike konkurranser.

Katrine sa...

For en flott overraskelse! Dere er kjempeflinke! Jeg gleder meg til å følge dere videre i ny blogg! :D

Lillekatt sa...

Moromoromoro!!!!

Lidyll sa...

Så gøy å titte innom til dette da, frøken!*smile*
...vært bloggefri i Skien noen dager...vært 60 års lag til samboerens pappa, så vært litt ordning og styring også*smile* Men gøy da!

...flinke dere er som har ordnet denne siden, og flott gevinst! Jeg skal prøve få hengt meg på inne hos dere jeg...og skal klart både følge og like!*smile*

Flott kveld videre, snuppa!
Klem fra meg

Love Peace Pionies sa...

Så kjekt du gav lyd om dette. Må inn og se!!!

Spennende oppdrag under her.
Elsket det bilde av hun jenta i gult skjørt lenger nede:)!!

klem kristina

smileull sa...

Oi, GRATTIS! Og TAKK for ny fotoside! Denne må sjekkes grundig ut, det blir kjekt med noen nye utfordringer og ny lærdom på fotofronten. Alltid mye å lære og bli inspirert av! :)

Signe sa...

Må bare innom å skryte av hva dere har fått til inne på 'Øyeblikk'. En flott side med fint design og finfin første utfordring :)

Stå på videre, flinke jenter ♥

Klem,
~Signe

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: