mandag 2. januar 2012



Bloggåret 2011 har vært veldig innholdsrikt,
og jeg har blitt mer og mer glad i bloggen min,
selve bloggingen og dere andre bloggere.


Noen ganger tenker jeg
"Hva dreiv jeg med før jeg blogget?",
og det kan man jo lure på ;)

Særlig i tunge stunder er bloggen god å ha,
det har jeg fått erfare dette året...
Og selvfølgelig også i de koselige stundene!


Her er Stines Hjem - Livet på landet i 2011:
(del 1 - de 6 første mnd)







1. Jeg ønsket at alle dagene i 2011 skulle bli like fin som årets første.
2. Desverre gikk det kort tid før det skulle motbevises, farmor døde 92 år gammel.
3. Lillegutt fylte 2 år, vi feiret i Trøndelag etterfulgt av begravelse for hans oldemor.
4. Jeg deltok i NIBs barnerom-utfordring og fikk galleriplassering!
5. Jeg deltok også i auksjonen til inntekt for Stine Sofies Stiftelse med en settekasse.








1. Jeg besøkte Gave og Interiørmessen og ble inspirert!
2. Jeg viste dere bildet på lerret, som jeg har blitt så glad i.
3. Morsdagen ble belyst med en bildecollage av flotte mammaer jeg har fotografert.
4. Hvaler viste seg fra sin beste side, med svaneinvasjon.










1. Jeg muffinstipser til 2-årsdagen til Lillegutt.
2. Finfine bruktfunn fant jeg.
3. Den flotte kassen vi fant i huset da kjelleren ble gravd ut får hjul.
4. Enda flere bruktfunn ble kuppet!
5. Og enda et bursdagstips.




1. Jeg har min aller første bryllupsfotografering.
2. Jeg er på "Tidenes loppis" for andre gang.
3. Jeg har ikke råd til Tolix-krakk og lager min egen.
4. Jeg er med i lokalavisen Romerikes Blad.
5. Dere får se på doen vår (uten doen).









1. Jeg deltar i NIBs festbord-utfordring og kommer på 2. plass!
2. Yttergangen vises fram.
3. Jeg lager mammas gulrotmuffins til 17. mai.
4. Pappa og stemoren min er på besøk. Pappa tar fine bilder.
5. Stesøsteren min gifter seg.








1. Jeg digger min nye vase fra Wik og Walsøe.
2. Jeg fikser og ordner på uterommet vårt.
3. Jeg begynner å tipse, karaffel den første gangen.
4. Bloggen blir nevnt i rom123.
5. Jeg er fotograf for NIB på Glansdagen!



Del 2 kommer snart!





Godt nytt år ønskes til dere!!!

Jeg vil samtidig takke dere for deres trøstende
og varme kommentarer.
Dagene går opp og ned, slik som det må gjøre i en slik stund.
Denne uken er bisettelsen av pappa...
Jeg er spent...men jeg vet den blir vakker!


8 kommentarer:

designhund sa...

nydelig kavalkade!!
så hyggelig å bla seg gjennom:)
nå ble jeg inspirert til å lage en selv..
den var så fin.
gleder meg til resten.
klem

PillePalle sa...

Du skaper glede med bloggen din! Alltid gøy og spennende å titte innom. Mye inspirasjon og herlige bilder.
Takk for det. Klem, PiPa

Lina sa...

Så nydeleg, fargerik og kjekk årskavalkade, Stine! :) gøy å lesa og sjå på fine bilete.

Håpar bisettelsen blir slik du håpar og ønskjer ♥ eg har tenkt, og tenker mykje på deg! Det skal du vita. Du er eit flott menneske ♥

klem Lina

Signe sa...

Godt nyttår til deg fine Stine ♥
Ufattelig trist å komme hjem fra ferien og se hva du har slitt med i juleferien... Kondolere så masse med tapet av den kjære pappaen din. Jeg hadde jo håpet at dette skulle gå veien for dere, men så endte det på verst tenkelige vis. Skulle ønske man kunne klare å være noe til trøst, men jeg vet hvor lite ord hjelper i tider som dette.

Hang in there, og måtte det nye året bringe bedre dager enn det forrige for din del.

Klem,
Signe

Høytrykk sa...

Det har vært så fint å få følge deg og bli kjent med deg i løpet av året som er gått. Du er en flott person!

Lykke til i bisettelsen! ♥

KROnPRINSESSENE sa...

For en fin oppsummering av året som har gått...
Alltid så nydelige bilder og velskrevne tekster.
Gleder meg til å følge deg videre i 2012 :)

Håper bisettelsen blir som du øsnker...
Klem May Helen

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg er ikke sånn superfan av alle kavalkadene men din nyter jeg virkelig i fulle drag, alle de vakre bildene dine ♥ Tenker fortsatt på deg og dine, håper dere finner trøst og støtte i hverandre disse berg-og-dalbane dagene, og at avskjeden med din far blir vakker og verdig. Når oldemoren til sønnen min ble gravlagt så valgte de å si at hun ble minnet i glede, det synes jeg var så utrolig vakkert. Du kan også minnes din kjære pappa i glede, selv om slutten ble så brå og trist, han virker som han var en fantastisk flott mann. *♥*

Anonym sa...

Så fint du har gjort det, med rammer og kommentarer. Er ikke så god på sånne ting, og synes det er skikkelig imponerende. Fin fine bilder også!!
Håper 2012 blir et godt år for deg og dine!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: