torsdag 31. januar 2013



I helgen var det barnebursdag
for Lillegutt som fylte 4 år!

Mobilbilder

Vi gjorde om spisebordet til en vei ved hjelp av 
tape fra Søstrene Grene.
Barna fikk Biler asjetter og servietter og røde kopper med lokk.
De voksne spiste av de fiiine 
Rice-tallerkenene fra Lykkefryd.




Mye godsaker ble servert!
Blant annet matmuffins og noe annet 
godt til mat før kakene.




Selvsagt måtte jeg lage cakepops igjen ;)

 Lillegutt har lenge sagt at han ønsker 
seg Angry Birds muffins, 
så det måtte jeg jo lage!
Etter et lite søk på nettet ble det funnet en informativ video.
Muffinsene ble laget etter mammas 
oppskrift på GULROTMUFFINS.
Viktig at det smaker godt også, ikke bare ser fint ut ;)



Flere har spurt meg hvordan jeg har 
dekorert de, altså hva jeg har brukt, 
og her kommer en liste:
- Øyne: små marshmallows
- Pupill: lakrissnører
- Øyebryn: lakrissnører
- Nebb: "jelly beans" fra smågodthylla
- Farge til glasuren: Wilton i småbokser.



En koselig og vellykket bursdag!
Nå er Lillegutt slått ut med øyekatarr :(

Følg meg på instagram så 
får du se mer av vår hverdag!


12 kommentarer:

My Dream sa...

kjempe ultra kult stilig, så flink du er... :)

Nennes sa...

Så kult :)
Tenker meg alle barna koste seg!

Ha en fin kveld.

Klem

Unknown sa...

Uhh, kult dekket!!
Stilig med bilbanen i midten:))
Og artige muffins ♥
Flink du, Stine:)

Anonym sa...

Ser ut som dere hadde en kjempe koselig dag:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

Unknown sa...

så kreativt og stilig!!! gulrotkake/muffins er det beste:) god ide med bil bord :)

God bedring <3

Mari

Lillekatt sa...

Heldige EA som har så flink mamma!!!

MøbelPøbel sa...

Her var det mye gøy! Jeg suger til meg inspirasjon, for på neste søndag er det guttebursdag her i huset også:) 8 år..Hjelpes!
Cake pops har jeg lyst til å prøve meg på, og de muffinsene tror jeg hadde blitt veeeldig populære;)
God bedring til lillegutt..

Kvit balkong sa...

Tusen takk for tips ang Angry birds-muffins! Har en gutt som vil ha slike i bursdagen sin, så der er d godt å få inspirasjon ;)
Og smart med matmuffins!
Ha en strålende fredag! Det er HELG!!!
Klem <3

PillePalle sa...

For et stilig bursdagsbord! Da ville man gjerne bli barn igjen :)

boNord sa...

Så flott dette var. Flink du! :)

God helg!

Klem, Lise

Marthe sa...

Stine, du Stine, du er så FLINK!! De muffinsene var skikkelig kule:-) Mathea, eldstejenta, er veldig opptatt av angry birds etter at onklene hennes har visst henne det. Kanskje jeg skulle overrasket med slike muffins en dag? Det hadde nok blitt stas:-)

Ser ut til at lillegutt hadde en fantastisk bursdag, tenk å få en motorvei på spisebordet? Det må vel være alle gutters drøm?:-)

Håper han er bedre i formen og at dere har gode dager:-)

Klemmer fra Marthe

Hyggehjem sa...

Lækker blog du har dig!!! Sikke en fin fødselsdagsfest, hvem der bare var barn i dit hjem:)
Mys

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: