søndag 24. oktober 2010

I går var jeg på loppemarked, igjen!
(Har virkelig blitt avhengig!!)

Denne gangen tok jeg det ganske “easy”.
Med Lillegutt i bæremeisen og ingen allierte, var det
nesten en nødvendighet. Masse kjentfolk
var det også - koselig :)

Samtidig var vi bittelitt seint ute,
og vi var innenfor dørene
kritiske min.
etter åpning.


(Jeg har det med å komme for seint hit, les bare HER fra vårens loppemarked på samme sted.)



 

IMG_3578 Jammen ble det ikke en barneseng på meg igjen!!
HER og HER kan dere lese om flere av mine barneseng-funn.




 


 Mange fine detaljer på senga.



 
Jeg visste at stoffavdelingen på dette loppemarkedet hadde
stort potensiale, derfor gikk jeg dit først.
Hvem møter jeg der?

Jo, skjønneste Kardemomme fra bloggen Huset ved bekken.
Vi har vært på en god del loppemarkeder samtidig,
men aldri fåt slått av en prat, så nå var det
på tide. Maken til koselig, søt og ikke
minst snill dame skal man lete
lenge etter :)

(Les mer om hennes fine funn på bloggen hennes.)




 

Collage2 Det gule og det utrolig søte rosa/oransje blomstrete stoffet fikk jeg av Kardemomme :)



Litt seinere møtte jeg Kari Anne, som også er en flink blogger og kunstner.
Hun er en barselvenninne, og inspirerte meg til å starte med blogging.
Ta en titt på det hun fikk fatt i på bloggen hennes.



 

Collage3


 

Det ble noen fine funn også denne lørdagen.
Senga var et kupp – den fant jeg faktisk 50 min etter åpningstid.
Lampefoten var utrolig morsom, og skal få et par lag spray.
Papirbøtta blir knall på Lillegutts rom.




 

IMG_3584 Den søte skålen er nok helt ny og er fra Lisbeth Dahl
(har holdt på å kjøpe den flere ganger, ELSKER nemlig den mintgrønne fargen.)




Og ikke nok med alle disse funnene, det ble noen funn i dag også!
Vi har nemlig nettopp kommet hjem fra Vikingskipet på Hamar, og
Samler- og antikkmesse. Jeg fant MASSE fint,
og kjøpte noe av det.
Kommer…



PS: det er innmari gøy å lese om alle funnene dere
der ute i bloggverdenen har gjort i helga!



NEW Underdel til blogginnlegg

15 kommentarer:

Gunn sa...

For en fangst! Digger spesielt papirbøtta :)

Sissel sa...

Det var en kjempe fin seng ja! Skjønner at du planlegger mange barn, når du har to fra før;) Så gøy å møte andre bloggdamer på loppis! Jeg tittet rundt meg i dag og lurte på om det kanskje var noen "kjente" der sammen med meg!

MøbelPøbel sa...

Hvor i ALLE DAGER er det du finner de fine loppisene?! Jeg gir meg ende over..den barnesengen var nyyyydelig!

Kardemomme sa...

Heisann Stine, og takk for sist :))Det var så koselig å hilse på deg :))Det var utrolig mye fint på det loppemarkedet, og hadde vi hatt plass hadde jeg kjøpt både gyngestol og et stort skap som stod der. Men det ble med stoffene. Barnesenga du fant var nydelig, med de små utskjæringene på! Sart og nydelig farge som jeg hadde beholdt, om det var jeg som hadde kjøpt den. Papirbøtta var også et kupp! Man kan faktisk bli avhengig..Det er jeg HELT sikker på hihi!! Adrenalinkicket man får når man entrer et marked er jo helt ubeskrivelig. Det er så spennende, og supermorsomt når det dukker opp godbiter som vi begge fant i går.Ønsker deg en fin kommende uke! Klemmer fra Kardemomme :))

gult hus i svingen sa...

fine loppefunn:) heldige du som fikk stoffer av Kardemomme:)
Nydelig skål:)
God natt til deg:)
Klem fra Trine

Mie fra Mies Mirakler sa...

For en nydelig seng, fantastisk fine detaljer, det var virkelig et fint kupp! Jeg har ikke fått vært på noen loppis denne helgen for her har det vært full fart med arrangering av 2årsdagen til min vesle frøken, men kanskje blir det litt lopper neste helg ;) Og finner jeg en settekasse så vet du hvor den kommer flyvende til...hihi ;) Har fått noen fine tapetprøver fra inreda.com som kanskje blir liggende og vente på et sånt prosjekt. Så får vi se hva det blir til da. Spent på å se hva du fant i Vikingskipet!

Kari Anne sa...

Det var en fin seng ja... og den papirbøtta er min favoritt!!

Kaspara sa...

Heisan Stine
Nå var du TØFF, som turde hilse på Kardemomme, hi,hi!!!
Hun er jo ingenting og være redd for og det er jeg viss på du opplevde også.
Typisk kardemomme og dele med seg. Første gang vi møttes var vi sammen på loppis og vi var såååå redde for å virke egoistiske begge to ; det kan du ta... nei, du.... osv.
Du har jo en sengepark nå du! Kanskje noen kommer til salgs i nettbutikken din eller planlegger du storfamilie...
Den barneboksen var helt helt fantastisk og det rosalilla stoffet fra Kardemomme(pute kanskje) er et av mine favorittstoffer ever. Fikk en bit av henne en gang og har ikke orket bruke det.
Ha en glad dag, Stine!
Klem fra Kaspara

Cilipus sa...

Hei Stine !!
Nydelige ting, jeg falt helt for den skjønne papir-bøtta.
Klem

Marit sa...

Supre loppisfunn. Gleder meg til å se fangsten fra samler og antikkmessa. Skulle gjerne vært der.

designhund sa...

Hei Stine!
Jeg også ELSKER å se hva dere andre finner på loppis. Fin fine stoffer og fine papirkurven! Jeg har ikke vært på loppis denne helgen, prøver å få gjort noe med det jeg har så lenge;-) Har surfet nettet for Staffordsire kopper, men ikke så lett! Fant de perfekte koppene, men sender ikke til Norge så klart:-(((
Ha en fin dag!

Fargevandring sa...

Som vanlig fine ting og fine bilder. Litt av noen kupp du har gjort:-) Det ligger en Award til deg inne hos meg. Hilsen Anne Lise

Marit sa...

Heisann, Jeg brukte Lady interiør tre 80 glans på sengen. Fargen er S502Y (bomull eller standard hvit går den også som). Ha en fin kveld :)

Kathleen sa...

Fin barneseng. Og søt

Unknown sa...

i love that purple and orange fabric! I tried to draw the pattern recently ^_^

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: