onsdag 15. juni 2011

Søte Ida Susanne bak bloggen
har en utfordring til oss:
Vis fram det oransje du har i hjemmet ditt!


Den aller største oransje favoritten er skinnpuffen
funnet på loppis.

Les om loppemarkedet jeg fant den på HER!



På rommet til Lillegutt er det en god del oransje:


Aller kjenner vel denne? Fra Kremmerhuset.                                                          En nydelig side fra en
                                                                                                      gammel bok, funnet på loftet til farmor



Nydelig putetrekk, fått av Kardemomme på loppis.                            Papirbøtte, funnet på dette loppiset.



Stolen jeg har trukket om har oransje detaljer i stoffet.


Og den ene kofferten i koffertsamlingen min..ehem, Lillegutt sin, har
en søt oransje fugl på baksiden. Kofferten er kjøpt i


Ellers er det massevis av hobbyting som er oransje:

Et ørlite utvalg av mine tapeter.



Tapetene får plass i settekasser. Disse husene er til salgs på EPLA.


Oransje stoffer er det mange av:


Noen av disse ligger det biter av i epla-butikken min!

Mitt favorittstoff, tror jeg, kjøpt hos Husflid i København.


Og sist, men ikke minst,
Staffordshire-koppene som jeg samler på:





13 kommentarer:

Louise sa...

Mange fine oransje detaljer hos deg.
Stoffene var helt fantastiske!
Ha en fin kveld:-)

Sissel sa...

Fin-fine ting:) Ser du har dotty-tapeten! Du kunne ikke tenkt deg å bytte 1-2 meter av den i noen hekla ting?

designhund sa...

bare HERLIGE ting Stine!
love it!

MøbelPøbel sa...

Fantastisk utvalg av oransje!

Siv Toril sa...

Så mange gøye fine ting du/dere har:) Blir glad av og se slike farger av og til! Hadde meg en veeeeldig oransje periode:) har litt av den enda! Fin blogg! Klem

Signe sa...

Elsker skinnpuffen og det stoltrekket er også helt fabtastisk! Jeg så meg rundt her hjemme da disse orasjeinnleggene begynte å poppe opp, men jeg har seriøst ingen ting i oransje! Nix nada nothing!
Lurer på hvorfor, jeg som liker fargen så godt :)

Li/Småtingene sa...

Masse kul oransje!!
Kan nesten ikke komme på en ting her i huset med den fargen jeg... ;-)

:-)

Anna sa...

Myke bra orange her:)
Likte særleg godt puffen og koppane.
Der sovna veslejenta, då kan eg og sovna:)

Tudeldu:)

Marit sa...

Nydelig fuglestoff på den stolen.

Brigg sa...

åå.jeg leter slik etter en slik barnekoffert. en uten for stæsj på. vanskelig gitt.

Green is the new Black! sa...

Åh,herlige farger & mønster!
Blir helt nostalgisk av koffersamlingen :)

Huldra sa...

Herlige orange glimt, og nydelig bilde under her. :)

Lone sa...

WOW! Jeg er en ny leser, og jeg blir så imponert over kreativiteten din! Får kjempelyst til å gjøre om og style leiligheten helt på nytt og bare være kreativ :) Stå på videre, det er kjempegøy å lese! :D

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: