søndag 27. november 2011



Først av alt;
tusen tusen takk for alle de
fine kommentarene jeg har fått av dere
i de siste innleggene.
Pappa leser de også...


Jeg føler rett og slett massevis
av energi komme fra disse kommentarene,
og at dere håper sammen med oss,
gjør håpet enda sterkere.








Vi vet ikke så mye om pappas kreft ennå,
annet enn at pappa skal komme nedover hit
og få behandling i Oslo,
og det er godt, da kan han være sammen
med sine nærmeste hele tiden.





Jeg har vurdert fram og tilbake hvor denne
bloggen skal føre videre i en slik vanskelig tid...

Og jeg har bestemt for at bloggen skal
konsentrere seg om håpet,
slik at det blir fint for pappa å lese her innimellom tøffe
behandlinger og vanskelige tider.


Innleggene merkes med:







Pappa er klar med blant annet
forskjellige blogger, facebook, Spotify, Skype og Photoshop
på sin laptop som skal tas med på sykehuset...

Er det noe jeg kan glede han med så er det
koselige blogginnlegg...


----


I dag har vi hatt besøk av mamma og stefaren min,
lamper har blitt hengt opp og
jeg har pyntet til jul..
Så nå begynner det å bli klart til pappa
og stemoren min kommer nedover...


En fin første-advents-kveld ønskes dere!


24 kommentarer:

Johanne Brekkevold sa...

Åh...jeg fikk det ikke med meg før nå. Lurt av deg å holde fast ved bloggen. Det kommer til å være et flott fristed for dere begge. Stor varm klem fra meg! Vær sterk og gi hverandre masse tid til å være sammen. Jeg har vært i deres fotspor før. Prioriter tid sammen så mye dere kan, det hjelper.

Anonym sa...

Dette har ikke jeg fått med meg, vennen!
Har vært litt til og fra i det siste, mye å gjøre.

Utrolig trist å høre det med pappaen din.
Fryktelig når man får en slik beskjed.
Håpet er viktig. Ta vare på hverandre.
Dette skal nok gå så bra.

Ønsker deg og din far en fin 1. søndag
i advent!

Klemmer fra Ida!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Håpet er lysegrønt, så vakkert. Ta vare på hverandre og hold fast ved det som gir positivitet og glede!

Klem

(eddas) sa...

En må bare holde fast i håpet...
stor klem til deg...

KROnPRINSESSENE sa...

Så flott du tenker og så bra med det lysegrønne håpet...
Håper denne første søndagen i advent har vært fin for både deg, dine og din far.
Klem May Helen

Høytrykk sa...

Jeg håper med dere! Pappaen din er heldig som har deg. ♥

Stor klem fra meg.

Nora sa...

Uff, det er ikke enkel tid dere går igjennom nå. Vi fikk samme beskjed, men det viste seg å være feil.Det var en sykdom, men bedre type. Uansett kan jeg ikke forestille meg det dere går igjennom, men håpet må man ikke miste. Det er en sterk drivkraft. Godt dere tar vare på hverandre. Klem fra meg

Signe sa...

Jeg håper med dere ♥

Randi sa...

Gode varme tanker til dere ♥ Håpet må man aldri miste :)

designhund sa...

hei vennen!
heldige pappan din som har en datter som deg med så stort,
stort hjerte!
varme klemmer og stort håp fra Tone

NIB sa...

Kjære Stine,
jeg tenker på deg og den fine pappaen din.
Håper med dere!

God klem!

AH

Hildemor sa...

så trist å høre,
jeg håper med dere.
Klem Hilde

Mie fra Mies Mirakler sa...

Det er godt når man kan se det positive selv i en så trist situasjon. Fint at han får være nær dere når han får behandling, det betyr nok mye å ha sine nærmeste rundt seg da ♥ Tenker på deg og dine, det er så brutalt og så urettferdig når kreften rammer. Man må klamre seg til håpet. Kommer til å tenke litt ekstra på pappan din når adventslyset som står for HÅP skal tennes *♥*

Silje/whippetliv sa...

Så trist å lese om pappaen din.

Det er gode tanker du deler, og jeg håper med dere <3

Ta godt vare på hverandre.

Stor klem fra Silje.

Bella sa...

Jeg føler meg deg og dine. Vet hvordan det er når en forelder har kreft. Det er viktig og ha håp Stine! Tenker på dere! Sender varme tanker, mye håp og en gode klemmer! <3

Sybell Agathe

Lisette sa...

Glad jeg besøkte denne bloggen! Og kommer snart igjen, ses innom hos meg?

Banebakken sa...

Håpet er lysegrønt, så fint! Og så flott at han kan være hos dere, og sammen med sine nærmeste igjennom en tøff tid. Krysser fingrene for at utsiktene er gode!!! God klem.

Veronica sa...

Håpet er viktig... Nå er det akkurat ett år siden svigerfar bodde på Radiumhospitalet. Han hadde et veldig fint opphold der. Det var en tung tid for hele familien, men det viktigste var håpet..!

God klem til dere

Kari Anne sa...

fint blogginnlegg og jeg tror det helt "riktig" av dere å fokusere på å tenke positivt. Jeg har ikke mye erfaring med kreft, men det jeg har hørt kreftrammede si er at de heller trenger å bli "heiet" frem enn at alle synes synd på dem og hele tiden skal snakke om hvor trist det er. Derfor synes jeg høres kjempefint ut å bare fylle på med koselige ting som pappaen din har glede av. Jeg heier på pappa'n din!

Fru Fly * Heidi sa...

Kjære Stine og familie! Dette var utrolig trist å lese. Jeg føler med dere når dere nå skal gjennom en usikker og tøff tid på mange måter. Tenker på dere. Og ja, håpet er lysegrønt!<3 Klem fra Heidi

tonje boganes sa...

Stine, jeg håper det går bra med din pappa. Leste innlegger under og jeg kjenner at jeg ble så lei meg på dine vegne. Tenker på dere! Håper er lysegrønt!
Klem Tonje

Anonym sa...

Flott Stine!! I en tung tid er det viktig aa tenke lyst! Lysegroent er enda bedre!

Tenkte jeg ville legge inn noen tips om super mat, noe jeg ogsaa vet at har vaert bidrag til aa bli frisk fra kreft.

Sjekk ut disse 2 stedene:
www.lilalife.no (Line som er eieren av denne bloggen er fantastisk flink og bidrar med veiledning om riktig kosthold. Ta kontakt med henne, kanskje hun kan gi noen gode tips!)

www.superfood.no (disse damene som er ansvarlige for denne bedriften har selv spist seg friske ved hjelp av mat. Ta kontakt med dem og forklar situasjonen, kanskje dere kan faa noen gode tips!)

Jeg skal fortsette aa titte etter gode alternative loesninger og sende dere!

Dette kommer til aa gaa kjempefint! Og som du sier saa vet dere fortsatt lite om situasjonen, ta derfor tak der dere kan foer legene forklarer om ulike behandlings metoder.

Lykke til og tenk, det er starten paa en fantastisk uke!

Stor klem hilsen din navne soester Stine

Tonje sa...

Føler så med deg og familien din i den tunge tida! Godt å høre at dere tar vare på håpet:) Høres lurt ut å fortsette med koselige og postive innlegg, lykke til videre! Stor klem

Svenngården sa...

Hei Stine :)

Nå har jeg lest meg nedover bloggen din. Jeg er sååå lei meg på deres vegne. Jeg vet hvordan det er når en av dine aller nærmeste får kreft.
Jeg mistet min aller beste venn, farmoren min.
Hun tapte kampen mot kreften.
Jeg håper av hele mitt hjerte at pappaen din vinner den kampen. Håpet er viktig, og jeg synes det du gjør gjennom bloggen din i denne tiden er utrolig fint.
Vit at jeg håper sammen med dere!

God klem :)
-Amalie

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: