fredag 11. november 2011




....og trenger du inspirasjon til ting å lage
til jul, er Eplas Jul den perfekte boken!






Jeg hjalp Kari Anne med å ta bilder til hennes bidrag i boken,
Har du lyst til å vinne en av hennes flotte julekuler,
ta en titt HER!




 


Det som er så fint med ideene i boken er at de fleste lar
seg relativt lett gjennomføre.
Jeg vet ihvertfall om et par av ideene som skal
gjøres her i huset på landet :)







Jeg likte ekstra godt sidene til bloggvenninne Silje,
herlig inspirasjon...

Det er forresten mange andre bloggvenner
med i boken - kjempemoro!


En riktig god helg ønskes til dere alle!
(Innlegget er postet 11.11.11, kl. 11:11)




14 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Smart med pepperkaker som bordkort, er vel det jeg ser på den dobbelsiden der...Må kjøpe meg boken slik at jeg får sett skikkelig;-)

Tusen takk for headerhjelp!

Nå skal jeg egentlig vaske gulv, utsetter og utsetter:-P

Kose dere i helgen!

Trallala sa...

Boka er allerede kjøpt inn her og. Kjempeinspirerende bok med masse god idèer. Har allerede såvidt startet på ett par prosjekter, men det blir nok fler. Veldig fin blogg du har her, jeg legger meg til som følger :)

Hildemiho sa...

den boken er så absolutt ført opp på må ha listen min. julen nærmer seg jo plutselig med stormskritt, tiden går så altfor fort og jeg henger ikke helt med...men er klar for å finne inspirasjon i epla boka.
god god helg til deg!!

Unknown sa...

Den boken er kjempefin;)
Har den jeg...

Klem Line

Unknown sa...

Jeg så de hadde denne på Kiwi også, men i all hast fikk jeg den ikke med meg i handlekurven! MEN, den skal kjøpes ved neste anledning. Så utrolig koselig å pusle med "gjør det selv" prosjekter når det nærmer seg jul... å det er det jo ikke tvil om at det gjør nå - i rekordfart!

Ha en fin helg :)

Beate

Kari Anne Marstein sa...

fryktelig glad for at du tok "produktbildene" mine altså, jeg har prøvd mange ganger å ta bilder av kulene mine, men det blir liksom ikke noe bra. Men dine er jeg veldig fornøyd med!!

Lidyll sa...

Hei vennen!
...ja, sett denne boken hos andre og¨å-ser flott ut...spør om ikke jeg må finne meg et eksemplar*smiler*

...takker for tips, frøken!

....vært litt fraværende i blogglandia i det siste gitt...fartet både hit og dit, og har derrverre hatt dødsfall i familien...

....så nå er jeg i skien hos foreldrene mine til over helgen....og det kommer litt flere blogginnlegg fra mandag av...*smiler*

Ønsker deg en flott helg, søte du!
Stor klem fra meg

tonje boganes sa...

Magisk dato og tidspunkt 11.11.11 kl 11.11 :)
Den boka er superflott! Fant mye fint inni der som jeg kribler i hendene til å lage :)

Kjekt du ville være med på giveawayen min. Ønsker deg ei god helg.
Klem Tonje

Min Lykke sa...

Jeg har lest boka fra perm til perm og tror det er den beste hobbyboka jeg eier:) Jeg har allerede heklet 3 par tøfler og har planer om flere av andre prosjektene også:)
Ha en flott lørdagskveld!
Klem fra Kristin

Marianne på landet sa...

Takk for tipset! Tror jeg må gå til anskaffelse av den boken... kjekt med litt "egen" pynt til jul!

Ha en fortsatt fin kveld og en god søndag :)

Signe sa...

Jøsses, denne har jeg ikke fått med meg!
Men en finfin bok som det frister å få i hylla :)

Klem og en finfin søndagskveld til deg,
Signe

Unknown sa...

Den boken har gått meg hus forbi, men skal helt klart anskaffes;)

Takk for tips!

KLEM

MissMette sa...

Ser ut som en herlig bok ღ
Takk for tips, Stine...
Ønsker deg en fortsatt fin
kveld og uke. Klem fra Mette

Hild Frøya sa...

Ååå.. jeg vil ha den boka altså.. Men må nok uansett utsette pyntinga til neste år. For vi bor jo i et oppussingsprosjekt nå, så det er ikke mye plass eller tid til pynting i år, desverre...

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: