lørdag 18. februar 2012




...er temaet på Øyeblikk sin fotokonkurranse denne uken!
Og denne gangen har vi gjort en liten vri,

Ta en titt inn på Øyeblikk sine sider
og bli med du også da vel!
(Siste frist er mandag kveld.)





Bildet jeg viser fram på Øyeblikk er fra sommeren 2010,
hvor vi var i bryllupet til et vennepar som giftet seg
på et utrolig flott slott i Sverige..
En fantastisk helg med 30 varme grader,
utendørs vielse
og feiring tre dager til ende...



Bildene har ikke blitt blogget tidligere, så her får dere se :)




Med et flott slottsrom og første gang borte fra Lillegutt,
som da var 1,5 år, kosa vi oss veldig!








En nyydelig vielse ute i slottsparken!







Deltajer fra brudebuketten og kjolen...


















Og det som er så ekstra morsomt akkurat nå, er at
TO SKAL BLI TRE!
Så da kommer det nok noen bilder av babyen deres
etterhvert også :)







Bilder fra kreative ting til
utdrikningslaget hennes kan dere se
HER (scrapbook) og
HER (photoshoot).
Og huset til det gifte paret er HER.





Meg og den vakre bruden :)
Mer om antrekket mitt kan du lese HER!



Fin søndag ønskes til dere alle!



Nå har jeg registrert meg på Bloggurat

15 kommentarer:

Banebakken sa...

Fine bilder,
vi var også i vielse på et slott i Sverige
for to år siden, utendørs seremoni,
svaner og fiolioner - nydelig!
...og du, så vakker du er : )

Kos deg med spennende oppdrag
og GOD helg!

Klem,
Maria.

MøbelPøbel sa...

Sukk*..Nydelige bilder! Snakk om eventyr-bryllup!!
Utrolig gøy å se:)

Også har jeg heeelt glemt å gratulere deg med plassen i finalen..Men du må ikke tro jeg har glemt å stemme av den grunn;) Elsker bidraget<3

Ha det gøy i dag:) Høres ut som et spennende oppdrag:))
Lørdagsklem

(eddas) sa...

Flotte bilder fra et praktfult bryllup.
Lykke til på House of Oslo:)
klemklem

små øyeblikk med cams sa...

Fine bilder!! :) Så ut som et drømmebryllup :)
Hørtes ut som et spennende oppdrag, lykke til!
Ha en finfin lørdag!
Klem
Camilla

Tine i Rosablokken sa...

For en flink bryllupsfotograf du er!jobber du som det?

Kanskje jeg skal prøve å henge meg på denne utfordringen. Ha en flott helg :)

Høytrykk sa...

Å, nydelige bilder! Jeg sier det igjen, hvis jeg skal gifte meg igjen (med samme mann så klart, hihi), så skal du få ta bildene! Alldeles vakkert. Og vakker var også du på det siste bildet!

Kos deg på fotooppdrag i dag!

Svenja sa...

sooo beautiful pictures! what a pretty old house!
:) :)
love, svenja

Min Lykke sa...

Wow for noen bilder og for et bryllyp!! Herlighet så vakkert!
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

Veronica sa...

Nyydelige bilder. Så ut som et fantastisk bryllup :-)

Lidyll sa...

Hei vennen!*smile*
...du for noen vakrebilder du deler her! Helt nydelig! Og for en fin kjole du har på deg også-pena!*smile*

...vil gratulere deg med NIB plassen også-vårlige veggen din er jo bare lekker! Og passet jo kjempe godt inne blandt pastellene hos meg også-så morro at du hang deg på*smile*

..hadde vært hyggelig å se deg snart, søta! Men enn så lenge får du kose deg med oppdrag på house of oslo-spent!

Ønsker deg en herlig fastelavenssøndag og flott ny uke i morgen!
Klem til deg

Svenngården sa...

Superfine bilder :)
så ut som et skikkelig drømmebryllup!

Ha en fin søndag :)
Klem
-Amalie

Hege Morris sa...

Drømmebilder! Så mange flotte detaljer!
Flott kjole du hadde!
klem Hege

Marthe sa...

God mandag kjære Stine! Nydelige, nydelige bilder du viser. Bryllup er helt fantastisk! Får meg til å minnes min egen drømmedag. Tror faktisk jeg skal være med i Øyeblikks utfordring denne gangen. Har ikke turt før, for nivået er jo så høyt! Men har et bilde jeg er veldig glad i og som jeg føler det er masse kjærleik i:) Ha en nydelig mandag Stine! Og du og du så nydelig du var i den kjolen:)

Katrine Anita sa...

Dette var flotte bilder du. Ønsker deg en magisk helg. Gratulerer med andreplassen med din vårlige vegg - den fortjente du:) Klem

Fru Italiano sa...

Utrolig mange fine bilder, flink du er!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: