lørdag 4. februar 2012





Jeg drømmer om vår..........




...så våren har fått flytte inn i stua.

















Lampen er etter farmor, jeg har satt på ny "skjerm".

Den turkise Kremmerhuset-vasen er et bruktfunn.
Bordet er et bruktfunn jeg har pusset opp.
Puten har Høytrykk sydd til meg :)Stolen er et helt nytt bruktfunn.
Boksen er et messe-funn.





Innlegget går inn i NIBs utfordring denne måneden
(panelet er ikke smartpanel).
Innlegget går også inn i Lidyll sin pastell-utfordring.




Og vil du være med på utfordring hos ØYEBLIKK
så temaet denne gangen "Hvitt",







Den rosa vasen er fra IKEA.

49 kommentarer:

KATRINES INTERIØR sa...

wow, dette var bare nydelig! Trodde du hadde lånt bildet, og så var det hjemme hos deg, så vakkert! :))

Bettum Villa sa...

Nydelig vår stemning du byr på. Sarte pastell farger er jo så herlige.
Klem Madelén

hobbyvimsa sa...

Nydelig blogg og bilder du har tatt.

Takk for fine ord fra deg:)

Ja jeg har brukt tråd fra søstrene grene på de vasene:)Ligger DIY på innlegget over inne hos meg,om du vil lage dine egne:)

Herlig blogg,hit kommer jeg igjen,følger deg videre:)

Fin helg til deg og dine:)

Klem Linda:)

Banebakken sa...

Åhh, Stine.. så vakre bilder!
Nyydelige : )

Håper du har en fin helg.
Klemmer fra meg.

Tine i Rosablokken sa...

Barre å ta av seg hatten det, du kan så godt det du driver med. Fantastisk :)

Hege Morris sa...

wow så lekkert! Flotte bilder. digger både stolen og bordet.
klem hege

Sissel sa...

Nydelige bilder, Stine:) Til å spise opp, rett og slett! Jeg holder en knapp på deg i finalen:)

dryss sa...

Herlig og gjennomført! Lett å drømme seg bort:-)

God helg til deg!

Vingesus og Julebrus sa...

Så fantastiske farger og samensetninger! KLEM!

Lisette sa...

Dette var et flott bidrag, likte alle de ulike kontastene i fargevalg og slitt stol. Lykke til! Fiiiiii blogg....kom gjerne innom meg neste gang?

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Lekkert og vel gjennomført ☺ Kjente jeg drømte meg litt vekk i bildene dine ♥
Fin helg..

HannasHörna sa...

Vilket härligt pastelligt bidrag! Kram

Mathilde-edlihtaM sa...

Herlige farger! Nå kom jeg i skikkelig vårstemning! Den lampen var utrolig fin. *misunnelig*

Marlene sa...

Så nydelige Bilder <3

Høytrykk sa...

Nydelige bilder! Du er så flink til å få frem go'stemning i bildene dine! Hihi, den puta kjenner jeg igjen. :)

Fin helg til dere på landet!

Duse Pasteller sa...

Åh, vakre pasteller!! Liker ALT her jeg!!!
Takk for fine ord hos meg!:)
Lykke til!
Klem og god helg

Fru Andersen sa...

Så fint! Jeg klarer ikke gå forbi noe i den blå-turkise fargen uten å tenke: Det er Stinefarge jeg nå;-)

Den stolen la jeg merke til i selskapet til lillegutt, men glemte helt å kommentere den, så fin og slitt. Jeg har en lik som er ....hvit... (bombe) men din var så utrolig sjarmerende og slitt.

Vært syke vi noen dager, men frisk som fisk nå så håper vi sees mandag!

Klem:-)

PS:
De har noen utrolig stooore og flotte settekasser på Søstrene Grene nå, tenkte de hadde blitt skikkelig kule om du hadde gjort make-over på dem. Du kjøper vel kanskje settekasser på loppis, men disse var så mye større enn vanlig at jeg tenkte jeg måtte tipse deg;-)

Veronica sa...

Fantastisk med litt vårstemning! Venter enda på vinteren, men kanskje greit å hoppe rett til vår :)
Håper du får en fin lørdag

Klem

(eddas) sa...

Nydelige bilder,har farver og gjenbruk i dagens innlegg jeg med:)Venter og venter....
ha en fin lørdag,nå ser det ut som solen kommer...
klemklem

Gode ønsker sa...

Fekk skikkelig vårfølelse av bilda dine, takk:)
No skal vi straks ut i det fine vinterveret og leike litt i hagen, har en 5 åring som er klar for det:)
Fin laurdag til deg og dine også:)

Unknown sa...

WOW!! Dette var bare såååå stilig!!
Jeg heier på deg;)

LYKKE TIL!
KLEM

Hanne Mette sa...

Nydelig bidrag! ♥

Sandra sa...

Så utrolig fint det var. Elsket den stolen!!
Lykke til i utfordringene;)

Marit sa...

Det ga vårfølelse ja :) Deilig i dag når det blåser og snør.
Fikk du forresten katten? Satt og undret i sted om den kom hel frem. Tenker alltid på det når jeg sender noe knuselig :)

Jeanette sa...

utrolig fine bilder,likte spes godt tapeten og stolen:-)love it!

Min Lykke sa...

Nydelig!!:) Nå lengter jeg jammen meg til vår jeg også!
Ha en flott kveld! Her er det "hver gang vi møtes" og jeg må tørke tårer i ny og ne. Blir så rørt av tokningene og reaksjonene:)
Klem fra Kristin

helopdesign sa...

Bare stolen ga jo vårfornemmelse nok i massevis:) Herlig bidrag!

Lidyll sa...

Hei herlige du!
....det er bare så utrolig stas at du hang deg på utfordringen min altså!

..og et helt fantastisk bidrag spør du meg! Nydelige bilder, nyelige detaljer, nyyyydelige farger..*hjertebank*

Ønsker deg og dine en flott øndag, søte du!
Stor klem til deg

Unknown sa...

ooOoo absolutely gorgeous!

Jatte sa...

Nydelige bilder - skikkelig VÅR!

Lykke til i utfordringen,
Klem Jatte :)

Svenngården sa...

Fantastisk fint, Stine!

Masse lykke til!
Heia heia!! :)

Håper du har hatt en finfin helg :)
Klemklem
-Amalie

Kaspara sa...

Hei Stine
Nydelige og vårlige bilder! Den litt malingsslitte stolen var sååå fin og også den herlige isblå boksen hang blikket med litt ekstra ved.
Masse lykke til!
Klem fra Kaspara

Kari Anne Marstein sa...

den stolen likte jeg! deilig vårfølelse dette.... ikke akkurat vår utenfor vinduet i dag, he he. Håper dere ikke snør bort!

Linn Beate sa...

skrinet og lampeskjermen var nydelig. Dette bringer meg til våren<3

Maya: sa...

Mm, herlig vårstemning, og dødsfin stol!!!

Maya

Lillekatt sa...

Liker, liker, liker! Samme lampa har jeg i kjelleren ;-) Men med originalt trekk, tror den skal få seg en aldri så liten makeover soon!

tonje boganes sa...

Dette var bare knallherlig! Fantastisk bidrag!
Jeg hadde faktisk laget et innlegg til øyeblikk hvitt, men var for sent ute denne gangen med å publisere, hihi :) Må huske å få meg meg sluttdatoen neste gang, hihi :)

Ønsker deg en herlig torsdag. Snart helg:)
Klem Tonje

tonje boganes sa...

Dette bidraget ditt var knallflott! Herlig stemning i bildet. Oser vår!
Ønsker deg en fin torsdag. Snart helg :)
Klem Tonje

Huldra sa...

Oi oi.. Dette var en vårkrok jeg såvisst kunne like. Lekkert! :)

Lykke til i konkurransen.
Pst: Bli gjerne med på Løv lotteriet mitt. :)

designhund sa...

grattis med finaleplass!!!!!!!
jeg har stemt på deg:)))
lykke til!

Elisabeth sa...

Gratulerer med finaleplassen!
Herlig styling og likeså bilde : )

Takk for den fine kommentaren hos meg,
da fant jeg deg óg - og her vil se mer!

klem Elisabeth

Unknown sa...

Gratulerer med finaleplass - nydelige bilder og nydelige farger!

Lykke til!

//Beate

Kremfaret sa...

Vakkert bilde med nydelige detaljer :) Nå fikk jeg i hvert fall lyst til at våren skal melde sin ankomst! Kan nesten høre fuglekvitteret allerede!

Anonym sa...

Utrolig flott bidrag!!
Vinner ikke dette, så bli jeg overrasket!!

Anonym sa...

Dette var kjempefint:) akkurat mine farger;) jeg er littt ny i bloggverden, en post til så kan jeg melde meg inn i nib. Jeg lærer ettehvert håper jeg, og får inspirasjon av blogger som din:) Mvh Lisbeth

Anonym sa...

Hei, nydelig bilde og utrolig fin tapet. Hva heter den og hvem lager?
Aina m

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hei Anonym! Tapeten er fra Nina Campbell, og du kan lese mer om den i dette innlegget:
http://stineshjem.blogspot.com/2011/08/endelig-litt-stuebilder.html

Klem fra Stine

Indretning og ideer i sommerhusstil sa...

Wauuuu STORT TILLYKKE hvor jeg glæder mig til at følge din fantastiske og meget flotte blog.Du forstår da helt bestemt at få en op af stolen for at komme igang :-)Knus og forsat rigtig dejlig dag Else

Elin G P sa...

NYYDELIGE DETALJER..SUKKKK!!!! Vårlig hilsen Elin

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: