fredag 30. november 2012



I går kveld var det duket for 
bloggtreff i regi av




For min del var det en meget spennende kveld siden jeg både skulle kjøre dit
(tusen takk for koselige kommentarer på forrige innlegg!)
og holde miniforedrag!


Glemte rett og slett å ta med meg kameraet,
så her kommer bilder som finfine bloggere har tatt :)



Jeg, Trine og Elisabeth holdt miniforedrag,
om henholdsvis julekalender, pynting av lerkegreiner og gaveinnpakking.

Bordet ble rett og slett nydelig til slutt,
om jeg skal si det selv ;)
Dere får se mer til julekalenderen etterhvert!

Foto: NIB






Bordene var dekket såå fint, og goodiebagsene var jo bare herlige:

Foto: NIB




NIB-jentene snakket litt om trender:

Mitt bakhode med hårspennen ;)




Også kveldens store latterkule, 
Ninette Karlsen:


Foto: Fabelaktig




Tusen takk for en koselig kveld, 
alle sammen!
Og takk til Lene som "turde" å 
sitte på med meg ;)


9 kommentarer:

Lillekatt sa...

Hihi! Det gikk jo så fint atte! Blir du med på treffet på H&C eller?

Frøken Loppe sa...

Sååå kos m bloggtreff, er masse herleg inspirasjon å hente der!! :0)
Gleder meg til å sjå meir frå kalendere...

Fim fredag!

Klem

Høytrykk sa...

Takk for i går! Jeg må si at jeg digget julekalenderen du hadde laget. Så fin!

Ellers må jeg si at du kjører bil som om du skulle hatt lappen i mange år. Jeg lå bak deg helt til Karihaugen, og du holdt god fart, hihi.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Neimen, oj, det var veldig koselig å høre :) Trodde du hadde sust forbi meg for lengst jeg da, hehe...er jo ikke alle som ligger i fartsgrensen, hehe..

Elisabeth sa...

Takk for i går søta!
Og ha en nyydelig helg : )
Gleder meg til O skal åpne første
pakke i kalenderen i morgen, tipper din
lille er bittelitt forventningsfull og!

Klemklem

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Det var veldig koselig :)

Å ja, gjett om! Hvisket til ham da jeg sa natta "i morgen er det 1. desember" og det største smilet viste seg halvveis under dyna :)

MittLilleHjerte sa...

Kan tenke det var gøy:)
Du er jo bare superflinka da!!:)
Fin kveld!
Klem Janne

Anonym sa...

Høres ut som dere hadde en herlig kveld:)
Herlig julekalender:)
Klem Merete

Min Lykke sa...

Har lest litt om treffet fra før og tenker: wow så koselig!!!:)
Klem klem

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: