torsdag 6. desember 2012

















18 kommentarer:

Unknown sa...

nydelige bilder, som alltid, men jeg må bare si det allikevel :)
klem

Marianne With Nor sa...

Aldeles nydeleg, heilt meg, love love!!!

Ha ein fin dag. Her er storebror sjuk IGJEN!

KLem

Høytrykk sa...

Så søt pynt! Og det fantastiske lyset i bildene da. Det er så deilig med litt solskinn!

Villa Sukkertoppen sa...

Kjempe koselig :))

VeroNot sa...

Kule bilder!!! :-) LIker bambi! :-)
Ha en finfin dag!

Vinkelveien sa...

Så nydelig det ekkornet var!
Flotte bilder :):)

Veronika Mikkelborg sa...

Ikke bare barnslig i vinduet- også kjempe søtt! Veronika

Unknown sa...

Ååå, så koselige de små'ningene i vinduet var ♥
Herlig... og jeg MÅ ha en makro kjenner jeg:))

Elisabeth Solum sa...

Nydelige bilder! Det er så fint med brunt og turkis sammen, og hjortedyr og ekorn er jo bare herlige. Vi er heldige vi som er litt barnslige! :)

Gøril Vorland sa...

ÅÅÅ det var fint. Veldig fint med turkis som kontrast !

Hilsen Linetoppen

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

dine bilder inspirerer! Takk for sist, bloggtreff er så gøy ;D

Frk Elton sa...

Nyyydelig og vakkert :)
Ha en god kveld!
Klem

Unknown sa...

Fantastisk!!! ♥

Juleklem,
Vicky

Anonym sa...

Ååååå.... kjære deg:)
Det ekorn og rådyr var bare hell skjønne:)
Noe så vakkert:)
Nydelige bilder:)
Klem Merete

Jane sa...

WOW sier jeg bare. FOR noen stemningsfulle bilder. Elser dem :)
Ønsker deg en strålende fredag
klem Jane

Yvonne sa...

Så koselig!!! Åååå:)

Cathrine sa...

tusen takk for koselig skryt,setter utrolig stor pris på det:D og jeg må jo også si takk det samme, herlig sokkekalender og virkelig vakre bilder:)
Og disse, LOVE THEM! har akkurat de samme små dyrefigurene som deg, egentlig kjøpt for å lage babyuro, men tror de må være litt julepynt først!
Ha en deilig helg!
Stor klem fra Cathrine

Janne sa...

Jeg vil og ha det ekornet!! Sååå søøøøøt!!!

Takk for veldig hyggelig kommentar :D

Håper dere får en finfin førjulstid!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: