søndag 18. september 2011



I dag har vi vært på Brukt- og Antikkmesse!
Her har jeg vært flere ganger og funnet fiiine kupp,







Vi var der i hovedsak for å hjelpe svigermor,
som deltok på messen, med å rydde. (Hun skal starte
opp sin Antikkbutikk her på gården igjen - spennende!)
Men det ble også litt titting, og når det blir titting blir det alltid shopping!


Brødboksen hadde "Stine" skrevet på seg.








Det fiine buret ble prutet ned for meg idet jeg begynte å se på det.
Jeg antar at jeg hadde Dina sitt bur i tankene da jeg så det ;)
Nyydelige utskjæringer i treverket og ganske så gammelt!









Også var det knaggrekken da...ahh, denne ble jeg forelsket i!
Minner veldig om Bloomingville, men denne har sjel :)




(Denne fargegjengivelsen er ganske så riktig,de andre bildene ble
litt for preget av det dårlige messelyset. Sjekk fargen på brødboksen ;))



Også bordet da, det fiiine Lillegutt-bordet :)



Akkuratt passe høyt til Lillegutt med en liten barnestol,
og Stine-fargen på beina.



Sjekk hva svigermor fant!
Hvis noen er interessert å kjøpe den, si ifra!
Dere får forkjøpsrett :) 550,- skal hun ha for denne.
Send meg bare en mail :)





FIN søndagskveld til dere!

22 kommentarer:

NIB sa...

Å, så utrolig fine ting! Simpelthen elsker brødboksen! Du er skikkelig god på kupp altså:))

Klemmer, A

KROnPRINSESSENE sa...

Så herlige kupp du har gjort...
Jeg forelsket meg helt i det bordet jeg!
Fin, ny uke ønskes deg Stine :)
Klem May Helen

sa...

Så utrolig fine ting du fikk kjøpt :O)
Den knaggrekken var jo helt nydelig!

Heldiggris :O)

Carinaklem

Kine sa...

ååå så mye fint!

Sissel sa...

Såååå fine ting da!! Det bordet blir perfekt på lillegutts rom:) Gleder meg til du begynner å innrede! :)

Louise sa...

Så fine funn!
Og nydelige farger på de også:-)

Gode ønsker sa...

kjempefine ting alle sammen! Heldig som fikk tak i fuglebur, vil også ha:) Ser ut som helga di har vore fin, ha ei flott veke!

designhund sa...

neimen ååå så mye fint:)
brødboksen, knaggene og DEEET fugleburet da!
fantastisk!!!!
det blir lekkert stilleben til sommeren det...
eller stearinlys i nå på vinteren?
heldig er du.
(moro med link til Dina også;))
go' klem fra meg

Hannepanne sa...

Hey Hey Hey..... hva var det du skulle selge....???? JEG vil veldig gjerne kjøpe den mel- hylla:) Har leita land og strand etter en slik :)

Masse hilsninga ifra Hanne=)

Anne Grete sa...

Såååå mye fint!

Høytrykk sa...

Så fine ting du har funnet!! Jeg så notis for messa i avisa, men det passet ikke å dra i helgen... Jeg skjønner dette er noe å få med seg neste gang den arrangeres!

Ha en fin ny uke, Stine!

Marielle Pram sa...

Wow, Stine! Neste gang blir jeg med!!! :) Mange klemmer!

Sommerjenten sa...

Kjempemasse fint!!!! :)

Ha en ny fin uke!

Klem Lene

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så spennende med svigermors antikkbutikk, håper du gir oss en "omvisning" når den er åpningsklar :) Elsker både brødboksen, knaggrekken og buret, herlige ting! Fant meg litt på loppis i går jeg :) Så kjempekjekt at sesongen endelig er skikkelig i gang, satser på mange flere gode kupp utover høsten. *♥*

Kaspara sa...

Heisan Stine
Himmel, så fine ting, Stine! Den isblå boksen og krydderhyllen er virkelig hejrtebankting for meg.
Hadde jeg hatt plass på kjøkkenet skulle jeg mer enn gjerne handlet krydderhyllen, sååå fin!
Ha en finfin ny uke, Stine!
Klem fra Kaspara

Britt sa...

Kjempefine ting! Når jeg er på loppis her i Tromsø er det mye rall, synes andre får tak i så fine møbler på loppemarkeder.

MøbelPøbel sa...

Ai ai! For noen skatter! Blir helt matt jeg..hihi*
Brødboksen og krydderhyllen er mine favoritter:)
Kos deg med skattene dine! Ingenting er som å komme hjem med favnen full etter et loppis;)
Klem

Svenngården sa...

Dette er du himla god på :D
Så utrolig mye fint!!

Du må være skikkelig glad etter å ha funnet alle disse finingene :)

Ha en fin dag!
Klem
-Amalie

Marit sa...

Så utrolig kjekt med antikkbutikk på gården. Det hadde vært noe å ha er og kanskje.... :)
Finfine funn.
"Forelska i brødboks" Sukk.

Lidyll sa...

WOW, stine!
...utrolig flotte ting! Skal si du har loppelykken på din side*smile* Likte alt jeg*hihi*

...var på grefsen søndag, men der må jeg si det var lite "gull" igjen gitt...så noen ting,men mest store møbler jeg ikke hadde sjangs til å ta med meg hjem under armen...for ikke å snakke om problemet med å få plass til dem på våre (for øyeblikket) 34 kvm...!*hihi* Kun to duker ble med hjem gitt...tror det er minste fangsten på loppis ever...Den ene skal bli en utradisjonell juletre-duk!*smile*

Ønsker deg og dine en flott flott ny uke, snuppa!
Stor klem

Fru Andersen sa...

Heisann!

Ble jo så nyskjerrig når jeg kom hjem, og etter noen tastetrykk på pcen og vips så fant jeg deg;-) Morsomt!

Kjempefin brødboks, <3 fargen!

Skikkelig fine bilder du tar! Likte veldig godt de som var tatt i åkeren.

Sees da!

Anonym sa...

Den brødboksen er bare helt, helt, helt perfekt! Ha en fin dag!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: