torsdag 31. mai 2012














26 kommentarer:

Karianne Vikse sa...

Nydelig bilder.
Jeg har også flotte minner fra Spanske trappen.
Ha en super dag.

Karianne

Tove sa...

Nydelig bilde...
Klem Tove

Henrik Beckheim sa...

Utrolig fint bilde, Stine! Så stemningsfullt... :)

JeanetteCEB sa...

Ett bilde sier mer enn tusen ord.
Nydelig.
Ønsker deg en fin, fin Torsdag.
Klem

Tove `blogg verden sa...

Fantastisk flott!!! Og samme bildene i innlegget under her. Nydelige!!
Nyt dagen
klem Tove

Størstepia sa...

Nydelig bilde!!
Gleder meg til fortsettelsen...
Klem fa størstepia

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så fantastisk stemningsfullt bilde...
Ha en fin torsdag
klem

Marianne With Nor sa...

Nyyydeleg(e) bilde(r)!!! Fekk lyst å gifte meg i italia...
med deg som fotograf hihi. Gleder meg til å sjå meir!!!!

Klem!

Fru Føreland sa...

Nydelig bilde!

Ønsker deg en finfin start på junimåneden!

Kaja sa...

Nydelig bilde! Et sånt et skulle jeg gjerne hatt av meg og kjæresten!
Ha en fortsatt fin torsdag!
Hilsen Kaja

Anonym sa...

Nydelig bilde! For en stemning..

Hilsen Anja

Unknown sa...

Nydelig, herlig romantisk :)

Fotograf Linda Gabrielli sa...

Sååå vakkert! Gleder meg til å se mer!!!

Unknown sa...

Fantastisk bilde:)

Ha en fortsatt fin dag:)
Klem Linda

Høytrykk sa...

Nyyydelig!!

Randi sa...

For et flott bilde!!!!! :)

Unknown sa...

Åååå sukk... for et vakkert bilde ♥

AC IN A BOX sa...

Nydelig bilde.

Fin kveld til deg!
- AC

Anonym sa...

Hei!
Vakkert bilde:)
Klem Merete

Fru Usken sa...

For ett fint bilde! helt herlig:)) jeg tror jeg må gifte meg på ny for jeg er så å si ikke fornøyd med ett eneste bilde fra vårt bryllup...! med samme mann altså;)
fine bilder under her og! gleder meg til å se mer!
klem fra june:)

Ella sa...

For et vakkert og søtt bilde :)
Jeg elsker uttrykk som skaper historier og fortellinger, og dette var virkelig et slikt bilde :)Nydelig stemning!
Gleder meg til fortsettelsen!
Klem fra Ella

Jane sa...

*sukk* så nydelig ♥

Tonje sa...

Liker, liker, liker!!:D Gleder meg til å se mer! Du er så flink! Klem :)

Lidyll sa...

Nydelig,vennen!
Du er rååååååååååå!*smile*

Min Lykke sa...

Nydelig!!! Gleder meg til å se mer!
Klem klem

Anonym sa...

Fantastisk bilde:)

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: