lørdag 12. mai 2012




Utdrikningslaget som jeg var fotograf i for noen uker siden
var et veldigt spennende et, fylt med 
sprell fra morgen til kveld.
Og jeg tenkte å vise dere en kul 
idé som forloverne hadde planlagt,
og som var hovedgrunnen til at jeg var med:



I forkant av utdrikningslaget hadde alle jentene
fått "utdelt" hver sin måned,
og fikk i oppgave å ta med seg rekvisita som
kunne passe til måneden.
Og oppgaven var å bli tatt bilde av sammen
med bruden, med rekvisittene.






Her kan dere se noen av bildene:













































Og AKKURAT nå er jeg i utdrikningslag
til ei venninne som skal gifte seg i Roma om 13 dager!
(JEG og broren min skal få være med som fotografer!!!)
Gleder meg sånn!






GOD LØRDAG TIL DERE!







15 kommentarer:

n i n a s hjem sa...

KNALLFIIIINE BILDER!!!
WOW, du er sååå flink :)


flink, flink, flink!!!!!!

små øyeblikk med cams sa...

Så nydelige bilder du har tatt! :) Fantastisk idè med hver sin måned, regner med det skal bli en kalender ;) Kreativt og kult! Du er kjempeflink!!
Herlig med Romatur da, lucky you :)
Fortsatt god helg til deg og dine.
Klem Camilla

Unknown sa...

KULT!
Jeg var i et utdrikningslag for noen år siden med det samme:) Vi hadde med antrekk for hver måned og det ble tatt sexy bilder som tilslutt ble en kalender til mannen hennes, knallkule bilder ble det!! Litt vulgære, men veldig morsomt:)

Bildene var kjempefine, flink du er!!

Ha en fin fin kveld :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kule bilder! :D Det blir en fin kalender ;)))

Jeg har sjekket fonten, men finner ikke helt ut av det. Husker nemlig ikke, og har hatt oppretting på dataen. Men minn meg på det, om jeg ikke husker på det når jeg finner det ut. ;)

God lørdag - kos deg i utdrikkingslag. Her har kvalmen begynt å slippe taket (hurra for medisiner!) Så jeg slipper å føle at jeg har vært på fest, uten å få noe igjen for det. ;P

Anonym sa...

Hei!
Kjempe fine bilder av en herlig gjeng:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Marthe sa...

Hei Stine!

Fantastisk fin idè og flotte jenter:) Ser ut som et utdrikningslag som var verdt å få med seg:) Håper alt er bra med deg!

Klemmer fra Marthe

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fant fonten: Corinthia :)

Den må betales for, her er den til ok pris:
http://www.fonts.com/findfonts/searchresults.htm?kid=corinthia&submit=Search

Min Lykke sa...

Nydelige fine bilder! For en morsom og fin idé!
Ha en flott søndagskveld
Klem fra Kristin

Kristin:) sa...

Så gøy å se bildene, Stine! Du er FANTASTISK flink og vi er kjempefornøyde!! :) Klem fra Kristin:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

for en morsom idé! og nydelige bilder som alltid :) høres ikke dumt ut med tur til Italia gitt! God tur! *♥*

Milla sa...

Artig idè :D
Takk som delte!

Heldige dere som skal til Roma på oppdrag :D
Blir garantert vakkert!

-Milla

Natalie sa...

ÅÅh, så fine og klare bilder! Så flink du er! :D Så ut som en koselig dag! ;)

Marianne With Nor sa...

Herlige bilder av fine jenter! Så morsomt tema då!

Her koser vi oss på 12. dag. Siste innspurt med nyfødtfotografeing...
Venter på at pappa skal kome med skusenga eg kjøpte her om dagen, så må eg finne fram att malekosten!

Fin mandag til deg!

Klem!

24 sa...

http://snikkerbuo.blogspot.com/2012/05/vinnar-av-give-away.html

ta ein kikk innom oss, så ser du hva du har vunnet :)

Katrine Anita sa...

Så artige bilder, og for en god ide. Lykke til med bryllupsfotograferingen i Roma :)

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: