mandag 7. mai 2012






Er det noe jeg elsker,
så er det bruktfunn!













Det startet for en del år siden,
da svigermor dro meg med på Fretex, loppis og andre bruktbutikker..
Og jeg ble hekta! Rett og slett hekta!







Vinballong fra lørdagens loppis.






Da vi flyttet inn i huset vårt 
for akkurat ett år siden,
ble det fylt opp med alle mine bruktfunn 
fra årene igjennom..








Klokka fra Åhlens er hva man kan kalle et "nesten-bruktfunn". Utstillingsmodell kjøpt til loppis-pris.










Fugleburet i tre er et av mine kjæreste bruktfunn. Vasen og lysestaken inni er også bruktfunn.





Og da jeg på lørdag kuppet nok en barneseng
var det mange lesere som lurte på om vi ikke snart burde skaffe oss en skokk med barn, slik at alle disse sengene 
kunne blitt tatt i bruk..








Den gule vasen er et bruktfunn.









..og Lillekatt insisterte på at funnene mine
måtte være ting jeg hadde fra før! 
Jaja...er man hekta så er man hekta.





Pompom'er pynter opp. Laget selv. Hekta!






Det som gjør meg hekta er selvsagt selve "jakten" som innebærer høy puls og svette,
men også det at man får muligheten til å finne noe helt unikt som ingen andre har.
Det er definitivt det beste!

Sjekk ut mine bruktfunn gjennom 
de to siste årene HER!











Bordet er en blanding av gammelt og nytt. Understellet er et loppis-funn som er malt. Klokken er kjøpt for nesten ingenting på Dorotheas på et outlet-utsalg.










Jeg måtte jo såklart være med på
NIB-sin utfordring
"Nytt møter gammelt"!


26 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Bildene dine er så vakre. Kan høre lyden av sommer ved å se på dem :)
Lykke til!

Anonym sa...

Hei!
For noen herlig funn du har gjort:) elsker selv loppis og gjenbruk!
Ha en fortsatt god kveld

Klem Merete

Louise sa...

Så fine bilder!
Det fugleburet er så fint, skjønner godt at du er fornøyd med det.
Og ja, den jakt-følelsen kjenner jeg godt igjen. Det er nok litt den som har gjort meg hekta også. For det er jo ikke det at man nødvendigvis trenger noe som gjør det gøy å gå på loppis:-)

Sissel sa...

Fin-fint bidrag, Stine:) Blir spennende å se finalistene! Virker som det er utrolig mange som har blitt med denne gangen! Kanskje jeg også burde...?

Lillian sa...

Vakkert!!! Elsker alt her! Jeg må virkelig komme meg på loppemarked!

dryss sa...

Nydelig bidrag som alltid! Og så herlige bruktfunn du har gjort!! Bildene gir skikkelig go-feeling;-) Lykke til!

Unknown sa...

n y d e l i g!!!
det er ikke mer å si enn det ;)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Så utrolig fine bilder! :) Og du skriver så fint :)

Masse herlige bruktfunn :) Likte veldig godt fugleburet ditt, elsker fuglebur :)

Ha en herlig kveld :)
Klem og kos Lisa :)

Hanne Mette sa...

Nydelig bidrag. Du er jo helt rå! Både på fotografering og loppisfunn. :)
Lykke til i utfordringen.
Klem fra Hanne Mette

Lillekatt sa...

Haha, jeg hadde delvis rett, hadde jeg ikke?? Masse fint her, snuppa, jeg liiiiiker det! Skal du på loppis nå til helgen?

Cathrine sa...

Nydelige bilder som alltid!
loppis er så gøy:)
Ha en fin tirsdag
klem Cathrine

Min Lykke sa...

Nydelige bruktfunn!! Herlig med nye gamle ting:)
Lekre bilder også!:)
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

deconordic sa...

Imponerende bidrag! Så mye fint :))

Mor Inger`s hus sa...

Herlig!!

Marianne With Nor sa...

Nyyyyyydelige bilder og bruktfunn! Du er den beste på dette,Stine.
Herlig herlig bidrag - klar favoritt:) Lykke til!

Fin tysdag til deg!
Eg skal berre koooose meg med vesla, kanskje prøve oss på nyfødtfotografering igjen..

klem Marianne

(eddas) sa...

ja vi er hekta hekta hekta...det er som drugs :)
Et flott bidrag fra deg,men intet nytt det:)
klemklem og ha en fin dag

Hege Morris sa...

Lekkert som vanlig!! Så mye kult du har funnet!
Flott intervju i Rom123 forresten!
Lykke til! klem Hege

Fru Andersen sa...

Kjempe stilig! Herlige pompomer, og klokkebordet var veldig tøft!

Klem!

helopdesign sa...

Å så fint! Lovely:)

Åshild - prydeligbloggen sa...

Å, så fine bilder!
elsk!

Bjørkli Søndre sa...

Dette var et lekkert bilde1 Så fantastiske flotte ting! Fugleburet er så sjarmerende! Alt stråler sjarm! Lykke til i utfordringen!

Lagt meg til som følger hos deg!

tonje boganes sa...

Lekre bilder, Stine! Digget dem. Må jo bare komme videre, mener jeg!

Fine bilder av russen over her også!

Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje

s h i n e d e s i g n sa...

Nydelige lys og farger på bildene dine!!

Bettum Villa sa...

Først og fremst må jeg bare få takke for utrolig hyggelig kompliment på mitt bidrag på Nib. Det at du, som tar så fine bilder, er imponert over mitt bidrag fikk meg til å bli så kry som bare det. Tusen takk! :D
Og så over på ditt bilde... sååå kreativt og flott. Likte så godt at alt var tatt med ut. Og fargen i vinballongkurven var så flott.
Heier på deg.
Klem Madelén

MøbelPøbel sa...

ELSKER bildet ditt!
Finalekandidat så det holder!

Klem på deg:)

Allis i eventyrland sa...

Jeg elsker den unike måten du greier å presentere loppisfunn på! :)

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: