lørdag 5. mai 2012







ENDELIG
en helg hvor jeg har kommet meg på loppis!
Selv om det bare var såvidt,
da min kjære Lillegutt har hatt feber noen dager...


Og HVA var det jeg fant,
som jeg har mange av allerede??















Joda, en barneseng!


Begynner å få en hel "stall" av 
barnesenger nå :)
Digger den spennende formen
og selvsagt fargen!







En gammel vekkerklokke,
en retro boks, en gammel melkeflaske..




...og en vinballong:













Veldig fornøyd med dagens funn!









På plenen vår var det snø i morges...heldigvis 
har det smeltet allerede! 
Håper så inderlig på deilige soldager i dagene framover :)







Fin lørdagskveld til dere!



33 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Utrolig stilig fasong på senga, skjønner godt at du falt for den selv om du allerede har en liten sovesal fra før, hihi! *♥*

Lillekatt sa...

Hi hi hi!! Har ikke du alt dette fra før?!?! ;-) Digger det alt sammen!

Anonym sa...

Hei!
Så herlig seng:) flott farge.
Koselig ting du har funnet
Ble ingen ting på meg i dag, veldig skuffende. Men kan ikke finne noe hver gang
Ha en god lørdags kveld

Klem Merete

Signe sa...

Masse herlige funn! Skulle gjerne hatt en sånn fin vinballong til å ha fine grener i på verandaen.

Men hva skal du med så mange barnesenger da? :)

En finfin lørdag til deg,
Signe

Anne Grete sa...

Så stilig!! Hi,hi du skal ha mange barn du med en stall med barnesemger :)

Klem

MøbelPøbel sa...

Nå gikk det et sus gjennom rommet her..haha:)
FOR en seng!! Som du sier, nydelig i form og farge<3
..Du skulle hatt ti unger du, så mange senger som du finner..hihi*;)

Jeg kom meg på garasjesalg i dag, og jeg fant noe jeg har letet etter lenge..johoo!!

God helg!Klem

fru Dyregod sa...

Artig barneseng med kjempefin farge! Du er den første jeg har hørt om som samler på barnesenger! God helg!

små øyeblikk med cams sa...

Wow, for noen fine kupp!! Heldige deg :)
Jeg skal på loppemarked neste uke, håper jeg finner noe kult ;)
Nyt lørdagskvelden!
Klem Camilla

Marianne sa...

Så fin seng!! Kjempefin farge!!

Høytrykk sa...

Så fin den var! Kan nesten starte Bed& Breakfast i garasjen med alle de sengene du har funnet, hihi.
Fine de andre tingene også. Laurids Lønborg-boksen er kul!

Heldigvis er snøen borte igjen. Håper ikke vi ser noe mer til den denne våren!

Fin kveld til deg og god bedring til lillegutt!

Hildemiho sa...

sukk så nydelig barneseng, både fargen og fasongen - så skjønner godt at du måtte ha den selvom du har mer enn nok barnesenger fra før ...hihi
Og vinballongen var super kul og i grunnen alt det andre og - en veldig vellykket loppedag vil jeg si!!

Og heldigvis forsvant snøen ja - jeg ble nesten deprimert når jeg stod opp i dag og alt var hvitt ute...huff og huff. sommer kom til oss!!

Og forresten så syns jeg det var så koselige bilder av faren din et par innlegg under her. vit at jeg føler så med deg og tenker på deg. jeg savner mamman min hver dag fortsatt!!

klem klem

beate sa...

O la la.... Love love love!

God helg

Klem

Fra huset i svingen sa...

Superfine funn, og man kan jo ikke gå ifra slike kupp selv om man har fler hjemme ;)
Fortsatt god helg til deg og dine!

Klem Karianne

Inger Johanne sa...

FANTASTISK fin barneseng - kan ein få for mange av slike..hem;-) God helg til deg, Stine! Håpar verkeleg det var den siste snøen me såg idag..!!

Klem

MittLilleHjerte sa...

Så gøy når man finner loppisfunn:) Og ingen herligere følelse når man selv er fornøyd med fangsten:)(Snakker av egen erfaring..he he)
Ha en fin kveld!
Klem

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Elsker Loppis!! Å savner det noe forferdelig...skall bli min mission i sommer da jeg reiser "hjem" på ferie!!

Superlekkre funn du gjorde, likte spesiellt sengen c",)

Klem Anna

Bjørkely sa...

hei!
Wow så heldig du har vært. Det er jo bare å flytte sengen rett inn.. trenger jo ikke male eng gang. Den var råføtt.. flott design :)

KROnPRINSESSENE sa...

Så flink til å gjøre gode loppiskupp du altså!
Kanskje ikke så rart at jeg ikke finner noe, når jeg ikke har vært på loppis siden i fjor høst...
Herlig seng altså og en slik vinballong skulle jeg veldig gjerne hatt ;)
Klem May Helen

VeroNot sa...

Flotte lopper!! :-) Ha en super kveld!!!

Marianne sa...

Haha, jeg liker så godt at du med den største selvfølge kjøper barneseng nummer 105! Men jeg skjønner deg godt altså; den der var fantastisk!

(eddas) sa...

Flotte funn:)Ja hva skal du bruke alle disse barnesengene til?:)Var på loppis i dag jeg med,og noen funn ble det som alltid...
ha en fin søndag
klemklem

Silje sa...

Fint!

Kathrine 'Glimt' sa...

omg... den var bare helt nydelig ! :))

Kaspara sa...

Heisan Stine
Så artig med et loppe-referat. Du er jo en rev til å få med deg de fineste ting og har til og med snakket på tv om loppehandeling!
For en helt nydelig farge på den barnesengen! Du kan snart åpne butikk med de lekreste barnesaker.
Vinballonger har jeg veldig sansen for og handlet en selv på forrige loppis jeg var på.
Så ser jeg du har funnet en flott Lauritz Lønborg boks! Ikke værst!
Ha en finfin solrik søndag, Stine!
Klem fra Kaspara

Tine i Rosablokken sa...

For noen utrolige funn! Den barne senga er jo til å dø av, samme er fargen på vinballongen. Bra du kom deg på loppis :)

Marianne With Nor sa...

Hei vennen, og takk for gratulasjoner!
Vi storkosar oss alle 4. Fantastisk følelse med baby i hus! Vilja er berre knusedeilig:-)

For ei fin seng du fekk tak i !!
Eg snappa opp ei gamal skuseng nettopp, mamma er faktisk og hentar den no. Dei er jo så fine.

Ønsker deg og dine ein fin søndag. Her går det i sofakosing:-) Lurer på kva det blir til med dei nyfødtbilda hehe... men har vel litt tid på meg enda.

Klem

Hege Morris sa...

Utrolige funn sier jeg også!! kjempefine ting!
Ha en fin dag! klem Hege

Mona sa...

Så herlig! Jeg ønsker meg så utrolig mye en vinballong, og da er det godt med bursdag snart, haha :-P

Mari sa...

Det var deg, ja! Jeg syntes det vare noe kjent:)Neste gang skal jeg si hei! Og den sengen kikket jeg også på - veldig fin! Men venninnen min fikk jo en veldig fin rosa lysekrone, ikke sant? ;)

Mari:)

Banebakken sa...

FOR noen herlige funn!! ELSKER den
barnesengen... : ) Selv har jeg... 3...
og tar gjerne med meg et par stykker til
hvis jeg ramler over de riktige..
Litt lei meg for at jeg har flyttet fra
loppefantastiske vestfold nå, kjenner jeg.
Sukk.

Tonje sa...

Så fine funn! Likte veldig godt barnesenga:) Håper du har hatt en fin søndag:) Klem

Randi sa...

Stilig form og farge på senga ja! klart du måtte kjøpe den :) Og boksen likte jeg såklart godt :D Håper det er bra med deg Stine :) KLEM.

Min Lykke sa...

Elsker senga!!! Så utrolig fin!!
Godklem Kristin

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: