torsdag 28. mai 2015



Lørdag 30. august,
bryllup på gården

DEL 2



Bildene tok vi rundt omkring på gården og

festen holdt vi i den ene låven.

Alle bildet er tatt av Anne-Margrethe Photography.

















Molly the VW Camper - en herlig bil vi fikk låne for dagen.









Mine fine bridesmaids!
De fikk velge en pastellfarge hver ;)
Ser du noen kjente fjes, kanskje?











Det ønskes velkommen til fest,
og dørene går opp!
































Mange minner fra 13 år sammen!




Kvelden var full av spennende leker!




Til minne om broren til Martin og min pappa <3 font="">









En fantastisk dag, på mange måter!

Linker til alt av utstyr finnes i innlegg nr 1.







7 kommentarer:

Åpent^hus sa...

ser helt herlig. ut. slike minner varer livet ut. viktig å skape. nydelig å ta vare på
kos dere med alt sammen :)
<3

Villa Lindås sa...

Helt fantastisk! Alle de flotte detaljene♡ virkelig gjennomført nydelig!
Jeg tror nesten at vi må gifte oss på nytt jeg! ;-)

toves sammensurium sa...

Akkurat et slikt bryllup som jeg drømmer om...mangler bare frieriet!nyyydelige bilder og for et nydelig par dere er!!!! Alt er bare så vakkert at jeg sitter her og sukker,takk for at du deler og inspirerer!!
Toveklem .)

toves sammensurium sa...

Akkurat et slikt bryllup som jeg drømmer om...mangler bare frieriet!nyyydelige bilder og for et nydelig par dere er!!!! Alt er bare så vakkert at jeg sitter her og sukker,takk for at du deler og inspirerer!!
Toveklem .)

www.villa113.bloggspot.com sa...

Vilket sagobröllop! Så vackert, romantiskt och kärlekfullt. Såå fint!
Hälsningar Maria

thiet ke nha dep sa...

so happy



thiet ke nha dep
nha xinh


Bratte Bakka sa...

Det er så vakkert at eg sterkt vurdere å gifte meg igjen :D

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: