lørdag 10. september 2011










To loppemarkeder, langt utenfor
Oslo (hvor jeg hørte det var ville tilstander),
ett startet 10, det andre 12,
heeerlige priser, fiiine ting,
lite folk!
Kan det bli bedre?










Vi tar min favoritt først: boksen!
Dette var det første jeg fant på det første loppiset.
Prisen? 5 kroner :)
Koppene var også noen kupp,
de to største er Staffordshire som
jeg (og Designhund) samler på.





Krakken var en av de første tingene jeg la merke til
på det andre loppiset (vi var der en time før!),
og den ble min da det åpnet.












Disse to kassene fant jeg laaangt ut i det andre loppiset,
og ble forelsket!



Og endelig fant jeg slike bokstavbrikker,
så jeg kan lage fiiine ord :)






Er ikke disse søte?
Passer fint på lillebondens..eh.. jeg mener Lillegutts rom ;)






6 middagstallerkner og 6 dype :)






En søt kopp, jeg ble forelsket i denne også :)









Jeg vurderer å selge noen av tingene,
så om du har lyst på noe, send meg en mail!
(Boksen, trekassene og koppen selges ikke.)

Vi skal tilbake i morgen *knis*





FIN LØRDAG TIL DERE,
mine kjære lesere!
I morgen kommer en stor takk til dere :)


24 kommentarer:

Jane sa...

Så masse fine skatter du fant :0) Tenkte meg på loppis i dag jeg også, men kom meg aldri så langt.. Men i morgen, da skal jeg på loppis også :0)

Klem Jane.

Randi sa...

Så mye fint! Jeg kjøper gjerne bakebollen om du skal selge! :)

Anita sa...

Laaangt uten for Oslo? I Nes eller?


Isåfall var jeg der og. ;)

Ha en super helg.

Signe sa...

Å herremiiin så mye fint!
Mine favoritter må være boksen, bokstavene og den grønne opalin / jadeite skålen *sverme*

Selv gleder jeg meg stort til ny loppis her oppe i nord om 2 uker, krysser fingrene for noen fine funn da :)

Klem og en finfin lørdagskveld til deg!
Signe

Marianne With Nor sa...

Såååå masse fint!!!! Var på loppis i dag eg og men fant ingenting:(((( Var skikkelig dårlig,
Og du og du for nokre nyyyyydelige bilder i innlegget under! Vakkert!! Har planer om å dra til en kornåker for å ta bilder,men den nærmaste eg kjem på er ein time unna.
Her gjeng det i tapetsering av stova,skumle greier,men trur det blir bra til slutt,og på avstand hehe.
Stor klem frå Marianne

Janne sa...

SÅ mye fint!!!! Loppis i Oslo er jo alltid kaos. Og folk er enda frekkere enn de er på landet. Og på landet kan de jaggu være ganske frekke her og ;)

Jeg var og på to loppemarkeder idag, men feilvurderte nok hvilket jeg skulle dratt på først. Jaja.. fant meg jo noe fordetom ;)

Gratulerer med supre varp!

Mamma Tamo sa...

Wow! Så masse fine skatter du fant! Å gå på loppis utenfor Oslo er ikke dumt heller :) Ha en fin fin helg.

Synøve sa...

Gratulerer på en fantastisk fangst, jeg mister helt lysten i trengselen i Oslo loppisene!

:) Synøve

Therese sa...

Oi, fatet med gulldekor rundt var jo utrolig nydelig, det hadde jeg falt pladask for også. Ser ut til at du har gjort deg noen gode kupp i dag Stine. Det er så dårlig med loppemarkeder der jeg bor, desverre for jeg savner loppiser og kupp på ti kroner :)

Håper du får en fin søndag søte du ♥

Mollie sa...

Så fine ting! Skjønner at jeg bommet helt i dag, jeg befant meg nemlig på et av disse Oslo-loppisene som du beskriver.....og dro tomhendt og litt oppgitt derfra. Kom ikke fram til bordet med kjøkkenting engang, det var så mye folk. Hrmf. Tror jeg må bevege meg litt ut i periferien gitt.
Lurer på om Østfold kan være noe?

God kveld a!
Klem fra Mollie

designhund sa...

wow, Stine! Skal si du har gått 'amok'!
masse fint altså - fiiiiineste Staffordshire jeg har sett,
det kruset var jo nydelig altså + masse annet fint og...
moro å se hva andre finner, blir ikke lei.
Jeg og Dina (http://yldipyldi.blogspot.com/) skal på loppis sammen på Tirsdag kl 12.
fin kveld til deg

designhund sa...

..og takk for link også da snille søte deg!!!

Mie fra Mies Mirakler sa...

åh, endelig et skikkelig loppeinnlegg! takk for at du deler av dine superfine loppefunn! jeg har lengtet etter det nå og her fikk jeg endelig lese om fine lopper, hehe. ingen loppis på meg i helgen, men neste helg DA er det min tur. gleder meg :) *♥*

Kathrine sa...

Wow så masse flott du fant! Dessverre er det for lite loppiser her nord, og selvfølgelig høver det sånn at jeg går glipp av to loppiser på rad, både til helga og helga etter...*rivermegihåret*

Ha ei fortsatt herlig helg! :)
Kathrine i Tryllehuset

PS! Gi-bort hos meg med trekning 28.09... ;)

mali-mo sa...

Innom fo rå ønske deg en kjempefin søndag og god loppejakt!

Og så må eg bare si at bildene av Ann Helen med skjønn familie under her var FANTASTISKE!!! Heeeeeelt fantastiske!!!!!!

Sandra sa...

Så mange fine kupp!! =)

Tonje sa...

Så utrolig mange fine loppefunn:-) Det var virkelig en stor fin fangst;-) Ha en flott søndag!

Marit sa...

Hørtes ut som et perfekte loppiser.
Masse fine saker. Og skikkelige gladmønster :)
Og DEN kakeboksen. Fiiiiiin :)

ralfefarfars paradis sa...

Så mye fint du fant, lenge siden jeg har vært på loppis, orker ikke trengsel- så ditt loppemarked hørtes perfekt ut;) Den boksen var jo bare gull-helt perfekt;)

Anette sa...

Så mye fint du fant:D Digger de bildene av dyra:)

Høytrykk sa...

Så mye fint du fant! Vi har vært bortreist i helgen så det har ikke blitt noe loppis på meg, men neste helg håper jeg at jeg får "loppet" litt jeg også.

Ha en fin kveld og fin ny uke! :)

Nina sa...

Du ER queen of loppis du - som jeg utvnevnte deg til i fjor ;). Tusen takk for veldig søt kommentar på bloggferieinnlegget mitt. Det er slike innlegg det er ekstra fint å få kommentarer på. Jeg skal kanskje inn til oslo denne uka - og i hvert fall neste - så vi bør finne en tid. Skal møte høytrykk en av dagene uka jeg skal bo hos søster i Oslo - altså ikke den som kommer, men neste. Svoger skal på reise - så jeg har sagt ja til å hjelpe litt til med trykket og barnehagelogistikken. Jeg er i relativt god form - og det er så fantastisk å være heddatante. Bare å nyte hvert besøk. De vokser så fooooort.

Klemmeliklem

Lidyll sa...

Herlig!
...en STOR haug med vakre ting! *sukk* Gratulerer med loppelykke*smile*

..og du, du er finalist inne hos NIB. Gratulerer!*smile*

Klem klem

Marielle Pram sa...

For noen funn! Hvor er du på loppis egentlig? Jeg finner da aldri slike ting;) Du er flink!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: