søndag 11. september 2011



OPPDATERING:
SISTE FRIST: I DAG (tirsdag 20. september) KL. 14.00!







Over 127 000 besøkende!
426 følgere!
Tusen takk for innmari mange koselige kommentarer
i det siste, spesielt om bildene i dette innlegget.

HURRA for dere!
Som takk skal gavene gis til dere!
Det blir et stort gavedryss,
men denne gangen tar jeg èn og èn premie :)
Det kommer premier for enhver smak,
først ut er for de som liker fine kopper:






I samarbeid med Wik & Walsøe
kan èn av dere, mine kjære lesere,
vinne 6 stk nyyydelige
Woodstokk kopper.







Altså kan du til sammen få 5 lodd!
For å linke til gavedrysset, bruk det øverste bildet
(bildet må klikkes inn i et nytt vindu, deretter kopieres).
HER kan du like Wik og Walsøe på Facebook.





-----> Jeg blir også veldig glad om du
har lyst til å stemme på meg i
NIBs "Høstfølelsen" utfordring,
om du synes jeg fortjener å vinne :)
Stem HER.




Lykke til!
Og god søndag til dere :)


115 kommentarer:

Dronninghuset sa...

JEG BLIR MED PÅ DETTE JA!
2 LODD.
HA EN FIN KVELD.
KLEM TOVE

Jane sa...

Dette er jeg gjerne med på. Blir 3 lodd på meg da :0)

Marianne With Nor sa...

For en nyyyydelig premie, elsker Wik & Walsøe:) Har 4 alvekopper men ønsker meg absolutt disse også - vakre. 5 lodd på meg:)
Og gratyis med så mange besøkende og følgere, bloggen din har virkelig tatt av og det er vel fortjent. Fantastisk er den,og du like så :))
Klem Marianne

Anonym sa...

Blir gjerne med og tar 2 lodd, følger og kommentar. Stikk gjerne innom hos meg også hvis du vil bli med i trekning av en hjort...

Pia sa...

En flott gave! Jeg tar liker W og W på fb, har deg allerede i bloggrollen og er følger, så da slår jeg til med 4 lodd:)

Signe sa...

Grattis med fine tall og ikke minst med finaleplass i NIB utfordringen!
Klart jeg blir med, Wik & Walsøe er helt klart en favoritt her i huset! 4 lodd på meg :)

Klem og en fin søndagskveld til deg
Signe

ELLEMELL sa...

vil gjerne være med i gavdrysset ditt!
slår til med fire lykkelodd!

Vingesus og Julebrus sa...

HEi!
Super gave!

Da blir det 3 lodd på meg!! Har hatt deg på bloggrollen en god stund, og nå ligger jeg på "følgerlisten" her også!

KLEM!

Svenngården sa...

Hurra, igjen! :D

Så fiiin premie!!
Jeg er med og tar 4 lodd :)

Utroolig mange fine lopperier du har funnet i helgen, da :)

Klem
-Amalie

Anne Grete sa...

Gratulerer kjære deg, du har en nydelig blogg..

Wow for en flott premie! Dette vil jeg gjerne vinne, og tar 5 lodd :)(linker på FB)

Klem

Størstepia sa...

FOr en fantastisk premie!!
Jeg blir såklart med!
Elsker Wik & Walsøe!!
Trekker 4 heldige lodd og krysser fingrene:-)
Klem fra størstepia

KROnPRINSESSENE sa...

Prøver lykken med 5 lodd jeg!
Nydelige de koppene...
GRATULERER med finaleplass forresten.
Så utrolig kjekt det må være ;)
Klem May Helen

ReVinyl sa...

Masse grattis Stine! <3

Jeg trekker 3 lodd, tusen takk!

Fotograf Linda Gabrielli sa...

Det er gøy å være en av de 426 :), og gratulerer med såå mage treff!
Koppene er superskjønne, og jeg vil gjerne vinne. Er følger og har deg i blogglista mi, så med denne kommentaren blir det 3 lodd på meg.
God uke!

Høytrykk sa...

Gratulerer med så mange følgere og treff! Jeg blir veldig gjerne med på trekning og tar full pott med lodd. :)

Hasigamas mamma sa...

Gratulerer!
Jeg vil gjerne være med, nydelige kopper!
er ikke på fb, så da blir det fire lodd på meg!
Ha en fin kveld!
Klem
Lise

Evova art sa...

Blir fire lodd her :)
1. Kommentar under dette innlegget.
2. Bli følger av denne bloggen.
3. Like Wik og Walsøe på facebook.
4. Linke til dette gavedrysset på facebook.

Kathrine sa...

Gratulerer!
Jeg tar selvsagt 5 lodd, og håper lykken står meg bi, for de koppene der var virkelig flotte! :-) Nye kopper hadde vært kjærkomment her, de ripete og hakkete IKEA-koppene vi har er klar for utskifting – og vel så det!

Kathrine *krysseraltjeghar!*

Lina sa...

4 lodd til meg! Superfine koppar! :) Er veldig glad i bloggen din, Stine. Fin-fin er den! :) Klem Lina

Trollmora sa...

gratulerer med flotte tall på bloggen din :) for en fin premie her i gave Drysset! Jeg er med og trekker 3 vinnerlodd denne gangen :)

Kine sa...

Wow gratulerer!
Jeg tar gjerne 5 lodd! :)
fin søndagskveld <3

Johanne Brekkevold sa...

Så utrolig fin gave!! Ønsker meg. 4 lodd hit:)

Rosa+epler sa...

wow her også! :-)

4 lodd her.

Tvitvi,
Elisabeth

Li/Småtingene sa...

Elsker fine kopper, vet du!! Så vil gjerne prøve lykken med fire lodd!

:-)

Tone sa...

Nyyyydelige kopper! De vinner jeg gjerne;) Tar fem lodd jeg:)

TinaF sa...

Jeg er gjerne med :)
Kommentar, følger og bloggroll - 3 lodd, takk :)

Vivian sa...

Hei!
Dette var fine kopper!! Og GRATULERER så mye med mange besøk og følgere:)
Jeg tar alle 5 loddene og krysser fingrene:)

Ønsker deg ei fin ny uke!
Klem vivian

Unknown sa...

Herlig gave!
Jeg trekker 3 lykkelodd;))
Gratulerer med finaleplass i Høstutfordringen;)

Klem Line

Ymmeli sa...

3 lodd til meg. Jippi!

Hanne Mette sa...

For en fin premie! Jeg er med med 4 lodd og krysser fingrene. :)
Hanne Mette

sa...

Gratulerer så masse :O) Jeg er med på lodd! Fantastisk fin premie.

Gratulerer så masse med finaleplass :O) Nydelig bidrag :O)

Ønsker deg en god uke!

Carinaklem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Digg, digg, digg! 3 lodd, takk. (kommentere, linke, like).

Unknown sa...

de er bare så fine, 4 lodder til mig:)

Randi sa...

Gratulerer med finaleplass!! :) Jeg trekker 3 lodd! De koppene der er så fine!!

marian sa...

Eg e` me`! Tre lodd til meg, takk!

Marian

lene rh sa...

hei. jeg tar 3 lodd :))

Allis i eventyrland sa...

Åh, fiiinfine kopper! :) 3 lodd til meg, takk!

Ha en nydelig mandag!

Lillekatt sa...

Jeg tar fem lodd jeg når jeg først er i gang :-)

Katrine Anita sa...

For en fin premie! Jeg er med! 4 lodd på meg!
Ha en magisk uke!

Linda sa...

Ai elsker wik og walsøe, spesielt det med alv på. Ønsker meg 3 lodd:)
Fantastisk gave!!

Black Orchid sa...

Så herlige kopper, 4 lodder til meg, kommentar, følger, bloggrull og liker wik og walsøe.
Fantastiske bilder fra siste fotoshooten.
Ha ei fin uke.

Mandelhjärta sa...

Gratulerer med flott stakistikk i bloggen!
Herlige kopper som passer godt til høstens te og sjokolade! :)
Jeg prøver gjerne lykken med 4 lodd!
Ha en fin uke! :)

Kristin N. N sa...

Gratulera så masse Stine. Du er utrulig dyktig i det du gjere.

Kjempe flotte koppar, deler med meg og tar 3 lodd i potten.

Lukke til.

Kristin

Monica sa...

Flott premie! Dette blir jeg gjerne med på. 4 lodd takk :)

Minimenina sa...

Elsker de koppene! To lodd på meg :)

Hilsen Kristin

Laila sa...

Gratulerer! De koppene er så skjønne!!! Jeg blir gjerne med, og tar 4 lodd. Har ikke egen blogg enda, men det kommer snart :-) Takk for all inspirasjon!

Laila
lai-ola@online.no

Kine og Lars Gunnar sa...

Jeg blir gjerne med, har fulgt deg en god stund nå og tar to lodd!
Hilsen Kine ;)

Anonym sa...

Hei!
2 lodd på meg...:)
utrolig flott premie!! :)
synes bloggen din er veldig inspirerende:)

hilsen renate

renate_etne@hotmail.com

Nora sa...

Nydelige premier, tar fem lodd jeg:)

MøbelPøbel sa...

Hei Stine! Takk for koselig hilsen..<3
Jeg vil gjerne være med i lotteriet ditt!! Og gratulerer med mange lesere, noe jeg ikke synes er rart i det hele tatt! Fine bloggen<3
2 lodd på meg vennen

fryd&forandring sa...

Fantastisk, krysser fingre og tær og tar med meg 3 lodd for følger, kommentar og bloggroll!
KLem

Hildemor sa...

Gratulerer så mye, liker bloggen din kjempegodt:),
trekker 3 lodd:)
Klem

Stinas blogg sa...

Nydelige kopper =) 3 lodd på meg!
stina@dalenfoto.no

Aud bente Loftesnes sa...

Herlig :) 2 lodd på meg ;)

Marianne på landet sa...

Hei ;)

Ikke rart du har så mange følgere, for du har en herlig blogg som jeg elsker å lese :)
Tar 3 lodd jeg :)

Klem Marianne

Rosa sa...

Nydelig premie, 2 lodd på meg da:-)

Klem, Rosa

Silje sa...

Så herlige kopper. Jeg blir gjerne med i trekningen. 4 lodd til meg takk:)

Anonym sa...

Hei.
Fine kopper:)
Tar 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Katrine Helle sa...

Jeg tar 3 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

kristin sa...

Hei Stine:) Jeg ønsker meg gjerne 6 sånne kopper, passer perfekt i det nye huset vårt. Blir vel bare ett lodd på meg som ikke blogger selv... Hilsen kristin ;)

Milla sa...

Min første gang her inne. Kjempe fin blogg!! Jeg er med med 2 lodd.

The Smiths sa...

Flotte kopper! Jeg tar 5 lodd. =)

Unknown sa...

Hei,
4 lodd på meg. De koppene er bare såå fine
God kveld til deg:)

Silje sa...

For et gavedryss!!
ELSKER disse koppene!
5 lodd til meg!

dryss sa...

Gratulerer så mye - med både besøkende og finaleplass!! Kjekt!

Kjempefin premie! To lodd på meg (foreløpig)!

Marielle Pram sa...

Så fine kopper! Du vet jeg liker det merket:) Jeg er med! (Trodde jeg allerede hadde sendt deg en melding om det, men...) Jeg følger deg, kommenterer deg - det blir to lodd.

Sees på fredag!

Mange klemmer:)

Marianne sa...

Jeg prøver meg alltid på konkurranser jeg!
Fem lodd og vi krysser fingrene :)

Myke minutter sa...

Jeg tar 3 til 5 lodd, alt etter hvordan du regner, er nemlig allerede følger og har deg jo i min bloggroll ;) Nyydelig premie, perfekt for min stil! Ha en fortsatt tipptopp torsdag :) Klem

Hanne sa...

Utrolig flotte kopper:-)4 lodd på meg. Ha en fin dag..

Marie sa...

Jeg elsker bloggen din, den er super:)
Jeg har tatt tre lodd, og slenger meg på konkurransen din:)
(og jeg har stemt på deg i nibs utfordring;)

Mariyeah_@hotmail.com

Louise sa...

Så flott premie!
Jeg vil gjerne være med i trekningen med 3 lodd (følger, link og bloggroll).
:-)

Mai sa...

4 lodd på meg! :)

Gode ønsker sa...

4 lodd på denne tausa takk:)
klem Kristine

Marit B sa...

Kjempefin gave :-) Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen og tar 1 lodd.

Hilsen Marit (regnbuebarn[ætt]hotmail.com)

Unknown sa...

4 lodd

Anonym sa...

Hei :-)

✿♥ Takk for titten i den fine bloggen.
Vil gjerne få være med i trekningen av de fine koppene og takker ja til 4 stk lodd. Ha en riktig GOD HELG!! ✿♥

Mvh Merete
m-korsg@online.no

Unknown sa...

God Fredag formiddag.
Kjempe fin gave,rett og slett nydlige kopper.
Henger meg på med 4 Lodd jeg,kansje ett er ett vinner lodd:)
Jeg Følger-Deler på FB-Liker på FB og kommentaren den får du jo her.
Krysser nå fingrene og ønsker deg en riktig GOD HELG
Stor hilsen fra meg Monica i Bergen

Ingrid sa...

Så fin premie :) Jeg blir med og tar med meg tre lykkelodd i dag :)

ingrid_troja@hotmail.com

Hannepanne sa...

Hei!
Elsker denne serien ifra Wik og Walsøe så her trekker jeg 4 lykke lodd:)
Nydelig blogg du har. Ha en fin dag :)

Hanne=)

Geroannie sa...

4 lodd :)
sorgenfri2(ætt)hotmail.com

Cecilies Lykke sa...

Jeg var sikker på at jeg hadde meldt meg på denne, men neida. Takk for info! Jeg tar 2 lodd og du finner meg i min bloggroll:-) Klem fra Cecilie

Victoria sa...

Råfine kopper, denne konkurransen må jeg være med i! Et lodd til meg. :)

lazahhh@gmail.com

Ps: Gratulerer med så mange følgere og besøkere. :)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med, 2 lodd. Liker Facebooksiden din :-)
line.strandligmail.com
Hilsen
line Strandli

Stina sa...

Så fiiin premie! To lodd til meg takk :-)

Hildemiho sa...

jeg vil helt klart være med. oppdaget bloggen din i dag og gjett om jeg er glad for det - så jeg følger så absolutt med videre. 4 lodd på meg takk og krysser fingre og tær for vinnerlykke...hihi
god helg til deg.
klem hilde

Arctic Mum sa...

Hei, jeg tar et lodd!

Åpent^hus sa...

hei Stine
gratulerer så mye med alle følgere og besøkende
kjempefin blogg du har.
ser at jeg ikke har deg i rollen min (og ikke du min heller?)
det skal jeg i alle fall få retta på med det samme.

fire lodd på meg
flotte premier.
snart nytt lotteri hos meg også.

stor klem fra Åpent hus

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 3 lodd :) deler på facebook+kommentar+liker på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Jeg blir gjerne med, 1 lodd på meg! Ønsker deg en toppers lørdag, Klem Anna

Dora C. sa...

Hei ! Jeg tar da 3 lodd ;) Jeg har lagt meg som følger, likt Wik & Walsøe på facebook og kommentert =)) ♥♥ Krysser fingrene mine, og håper på at jeg vinner :D! Ha en fin dag videre ♥

Klem fra
Dora Chen

dcexplorer19@gmail.com

Ida Lind sa...

4 lodd på meg :)
Krysser fingrene!
Fortsatt god helg.
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Ole-Martin sa...

Jeg er med!
3 lodd på meg :)
Ole-Martin
olemartinjensen(ætt)live.no

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 4 lodd. Liker og følger og har delt på Facebook!

Klem

PS. Bli gjerne med hos meg også!

Anonym sa...

Så flotte kopper!
Jeg er med og tar ett lodd!

Krysser fingrene for at jeg er så heldig å vinne! Jeg har bursdag 29 September så dette ville blitt en super bursdagspresang!

Camilla sa...

Hei! To lodd på meg :)

Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

HildeR sa...

Denne premien gir meg hjertebank ; ) heeelt min stil!!
Kommenterer, følger bloggen, liker Wik og Walsøe og linken til gavedrysset på facebook ~ 4 lodd
mari_gull(at)yahoo.no

Marielle Pram sa...

Jeg skal vissta ha fire lodd tilsammen, jeg Stine: Kommentar, følger, bloggroll, link og liker Wik og Walsøe på facebook.

Barbarella sa...

Jeg tar tre lodd jeg; kommentar, link og liker W&W på fejan. Kjempefin gave! Lykke til i konkurransen!

Anonym sa...

Hei!
Jeg blir med. 1 lodd til meg :)

mf.i@hotmail.com

Anonym sa...

Hei! Elsker disse koppene:) PRøver meg med 3 lodd (kommentar, følger og FB)
Ha en god dag!

Anonym sa...

2 lodd til meg.

marius Grøtan
grotan@hotmail.com

Trine sa...

Så spennende.
Jeg vil gjerne ha tre lodd.

Unknown sa...

Oi! Tenk at jeg nesten gikk glipp av denne giveawayen!!! Vil selvfølgelig være med, og prøver lykken med fire lodd. :) Klem!

Bodil sa...

Grattis med flotte tall og en flott blogg!!
Jeg tar 3 lodd(kommentar+ følger + bloggroll)

Klem Bodil

MissMelchior sa...

Vil bli med sånn heilt på tampen!
Rekk ikkje meir enn 2 lodd (kommentar+bloggroll) :-)

God kveld

Hilde

Lotte sa...

Kjempefin blogg du har Stine! Alltid hyggelig å lese :-)
Jeg tar 3 lodd (kommentar, følger og liker Wik & Walsø på facebook!)!

Lotte

Nina sa...

Det er jo typisk meg å ikke huske om jeg har skrevet før - men har skummet igjennom - og så meg ikke - så da kaster jeg meg på i siste liten med 5 lodd. I dag har jeg gått rundt i Oslo og trodd det har vært tirsdag - men fant ut i kveld at det var mandag. Får en ekstra dag jeg i morgen nå ;). Så det lønner seg innimellom å være svimmel ;).

rule sa...

Hei! Hiver meg med i trekningen din i siste liten,med 2 håpefulle lodd!!! (kommentar +følger) Klem Ruth

sies sa...

Hei:)
For en fin blogg!! 3 lodd til meg:)
Hilsen sies77atgmail.com

Anonym sa...

Hei på deg!

Dette var i siste liten fordi jeg holdt på å ødelegge pc'en min med mat.
Deler deg med alle mine venner på FB,
og så er jeg medlem av Wik&Walsøe for lengst,

Vennlig hilsen Guri Marie.

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Anonym sa...

Jeg er selvfølgelig med på 5 lodd!!
Håper jeg har vinnerlykken med meg!!! :D

KLEM

an-magritt sa...

Hei venn, jeg hiver meg også på i siste liten. Koppene er jo vidunderlige! 4 lodd til meg.

Ha en fin dag, du gode venn. Klemmeklem.

Eple sa...

Jeg slenger meg med i siste liten (eller muligens forseint?) og trekker to lodd! For en fin give-away :)

gyldenkron sa...

Hvorfor har jeg ikke fått med meg denne? Jeg har jo deg i bloggrullen og følger deg jo. Tar gjerne 4 lodd :)

24 sa...

Hjelp! tru eg egentlig er bittelitt for sein, men prøver for det om:)
4 lodd på meg! Nydelige premier!
Ha ein super dag!

Klem Helene

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: