onsdag 14. september 2011





For min del handler gode blogger
ofte om gode bilder.
Jeg er også veldig glad i farger.

Her er fire blogger
jeg digger:










MøbelPøbel er en blogg med de fineste bilder,
spennende interiør og mange fine tips og ideer.
Særegen stil med nydelige farger!












---------------------------------------------------------------------













designhund har en helt rå og personlig stil,
og hun tør virkelig å mikse i interiøret.













--------------------------------------------------------













Lidyll er veldig flink til å mikse både farger
og stil! Herlige pasteller!











-----------------------------------------------------------------















Høytrykk har et spennende interiør
med hvit basis mikset med flotte farger!












Dette innlegget går inn under serien StineTipser :)

God kveld til dere alle!
I morgen skal jeg noe skikkelig koselig - gleder meg!



18 kommentarer:

Høytrykk sa...

Å, søte deg! Så koselig å se dette innlegget da. :) Og for et godt selskap jeg har havnet i - favorittblogger alle de tre! :)

Gleder meg til i morgen! :)

KROnPRINSESSENE sa...

Kjente, fine blogger som er noen av mine favoritter også :)
Veldig fint å gjøre stas på andres blogger...
Du er god ;)
Og jammen meg tar du ikke de fineste bilder selv i ditt vakre hjem!
Klem May Helen

Unknown sa...

Flotte blogganbefalinger;)
En var ny for meg!
Enig med deg, deilig og tørre og bruke litt farger;)

Ha en fin kveld;)

Klem Line

Sissel sa...

Dette er noen av mine favorittblogger også:) De fortjener all verdens skryt:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Helt enig med deg i at disse bloggene er helt fantastiske, følger alle disse selv og spesielt heier jeg på Møbel Pøbel, som jeg kjenner fra bloggtreff i Bergen og simpelthen _elsker_ bildene hun tar. Hennes blogg fortjener virkelig mange nye følgere ;) *♥*

Hildemor sa...

Så utroig kult, dette er 4 av mine favoritt blogger også:).
stas å bli satt pris på:).
Ha en fin kveld.
Klem Hilde

Lidyll sa...

Hei søte du!
...så utrolig stas det var å titte innom deg her da! Tusen takk for gode ord og at du valgte å trekke frem akkurat meg!*smeiler fra øre til øre*

...også i så godt selskap! Alle de tre andre står (sammen med deg*blunkesmil*) på listen over mine daglige runder*smile*

...og nå gleder jeg meg i morgen..vet ikke om du vet..*hihi* men jeg kommer og møter dere!*gleder seg*

Stor klem

designhund sa...

neimen ååå, så inmari koselig Stine!
Blir jo helt rørt av slikt jeg altså - takk og takk,
søte go'e Stine!
Gleder meg til en deilig dag med dere jenter i morra:)
KLEM

Svenngården sa...

Eeeenig! Finfine blogger :D
For et koselig innlegg, Stine!

Håper du har hatt en fin dag!
Klem
-Amalie

GodTid sa...

Så fine blogganbefalinger! Jeg liker også disse bloggene godt!:)
Takk for at du to kontakt med meg på mail, det var imidlertid en liten feil
med mailskjemaet, så mailadressen din kom ikke med.
Jeg svarte derfor med mailen jeg fant her, så du finner svaret mitt der.
God kveld!:) Klem fra Tone

Marianne sa...

Jeg er jo ikke med i denne interiørverdenen, så alle disse var nye for meg - men jeg liker det jeg ser! Har en forkjærlighet for de som tar noen rare valg midt oppi det trygge :)

MøbelPøbel sa...

Dette var en overraskelse!!! Så stas med anerkjennelse, søte du:)
De tre andre jentene er noen av mine favoritter også. Dyktige bloggere!
God klem

Duse Pasteller sa...

Heeelt enig!!
Følger alle disse, og de er favoritter alle mann!!:)
MøbelPøbel-Christine er forresten ei veldig hyggelig dame også - synes hun tar helt fantastiske bilder!
Fint av deg å gi cred til noen som fortjener det!
Ha en fin kveld!!
Janni:)

Myke minutter sa...

Kjempefine blogger alle sammen :) Ellers takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen i bloggen min, you make my day!! Klem og smil

drømmefabrikken ♥ sa...

Så kule blogger du viser her! Jeg skal sjekke de ut:-) Utrolig mange flinke damer i denne bloggverdenen

Allis i eventyrland sa...

Det var det et par nye gitt, takk for tips! :) Fine blogger du har plukket ut!

Fabelaktig sa...

fantastisk!

Ønsker deg en super torsdagskveld, min skjønne!
Stor god klem

Åpent^hus sa...

så fine collager du har satt sammen. lekkert!

hørtes veldig kjekt ut med bloggtreff også.

god helg til deg
beste hilsner fra
Åpent hus

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: