onsdag 28. september 2011





Denne settekassen og to til
har jeg hatt i oppdrag å jobbe med i sommer, men jeg er ikke helt i mål ennå.
To er bestilt fra en mamma med to jenter,
og den siste fra en blogger/smykkelager..


Denne gule er til storesøsteren...





Et tips til andre settekassedekoratører er å skjære/klippe
til arkene og legge de i rommene, for å se helheten,
før man begynner å lime de fast...


Dere skal såklart få se det ferdige resultatet :)



 
 
Hva gjør Lillegutt imens??
 

 
 
Tegner og maler!
 
 
 
 
 
Tapeten jeg fikk på Glansdagen
var en "mal selv"-tapet, og den passer utmerket
til å tape fast i bordet og male/tegne for grisete 2-åringer!
 
 
 
 
Vel, å ta av papiret er ganske gøy det også...
 
 

11 kommentarer:

designhund sa...

lekre tapeter og farger sammen!
også han gode lillegutt da, smelt!
..tji hi, jammen godt å se den stusselige tapeten komme til nytte!
fin kveld til deg:)

Myke minutter sa...

Så flink du er! :) Husker at jeg ønsket meg veldig settekasse da jeg var barn. Og spennende med ny fotonettside! :) Klem

Unknown sa...

Gleder meg til å se ferdig resultat:)
God onsdag til deg:)

Vingesus og Julebrus sa...

Gleder meg til å se dem ferdig! Flotte farger.

Bildene av lillegutt var kjempefine. Nydelig lys: )

KLEM!

MissMette sa...

Hei Stine :)
Så koselig å titte innom her igjen – en liten stund siden jeg la igjen en kommentar, men timene strekker bare ikke alltid til. Masse flotte bilder og innlegg – til stor inspirasjon :) Ser spennende ut den settekassen du holder på å lage, HERLIGE farger, Me Like :) – og fine bilder av lillegutten din ღ Kjempe spennende også med din og Marielles nye fotonettside! – gleder meg til den åpner :) Ønsker deg en fortsatt fin uke og høst – klem fra Mette

emblas-kanel sa...

De settekassene blir flotte. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Ha en fin dag. Klem :-)

GodTid sa...

Så fine! Du er utrolig flink altså.
Nydelige bilder også!

Charlotte - FO² sa...

Så koselige bilder. Skikkelig sysselsetting av de små dette her :) Den settekassen blir sikkert lekker :) har en gammel selv som jeg har lurt på om jeg skulle gjort noe sånt med, men med blanding av bilder også.

ha en fin dag!

adr: cstandal(at)gmail.com

Unknown sa...

oo i cant wait!!

Kathrine 'Glimt' sa...

Takk for ord inne hos meg ;)
Ja, jeg venter på den nye siden deres ... :)) Da skal jeg helt klart med på konkurransene ;) Foto er spennende, og en deilig måte å uttrykke seg på .

Fru Andersen sa...

Heisann!

Vel fremme på vestlandet vi nå;-) Blir nok fredelig på lekeplassen neste uke uten Stella....nå er det kusinene hennes som får unngjelde:-/

Herlig gult tema i den settekassen, synes det er så fint med andre farger til jenter enn bare rosa, rosa ooog rosa.

God helg!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: