søndag 12. september 2010

Forrige helg var denne utrolig vakre familien på besøk!

Åkeren ble brukt som location (tror aldri jeg går lei).
Dagen etter var åkeren borte.



IMG_7552edited photo coloring




HEART copy 



IMG_7178edited wed dyn light
IMG_7174edited wed dyn light 





HEART2






IMG_7429edited vintage1



Minstejenta er jevngammel med Lillegutt, og vi
var i samme barselgruppe :)




IMG_7513edited wed dyn light




IMG_7352edited photo coloring



Utrolig gøy shoot!!!





God søndag til dere alle!


Underdel til blogginnlegg copy

15 kommentarer:

Skjerstad sa...

For en skjønn familie og en super flink fotograf ;)

Ha en fin fin Søndag :)

Minka sa...

Så flotte bilder dere hadde fått tatt..minner for livet..klems

Sissel sa...

Kjempe fine bilder! Dette kan du! Spesielt søskenbildene, de var utrolig rørende:)

smileull sa...

Så fantastisk flotte bilder! Nydelig stemning, og nydelig finish på uttrykket. Hadde vært moro og inspirerende å se noen før-og-etter-redigering-bilder!

På vår udde! sa...

Vilka jätte, jätte fina bilder! Du är verkligen duktig!
Helena

Marianne sa...

Nydelige bilder nok en gang, fine-Stine!
Særlig søskenbildene må jo ha fått mor og far til å felle en tåre; superfine!!!!

Her er lerretene kommet på plass og vi er kjempefornøyde med kvaliteten.
Så er det bare å finne ut hvor og hvordan vi vil ha de, men det kommer nok!

Kelli sa...

Beautiful!

kjersti sa...

Hei Stine:)

Herlighet for noen fantastiske øyeblikk du har foreviget,
helt målløs jeg...:)
Lyset og stemningen var bare nydelig, du kan være stolt!

Du, apropos Junosengen, så fungerer kanten veldig fint.
Vår er jo laget av en møbelsnekker, og vi har ikke original
madrass. Det er ca 15 cm fra kanten, ned til madrassen...
Du kan jo eventuelt rulle et teppe til en "pølse"...?

Tusen takk for fine ord hos meg:)

Nyt kvelden,
klem fra meg

Anne Elisabeth sa...

den här bilder är underbart!

Hello House sa...

Så utrolig nydelige bilder! Fin kveld til deg!! Hilsen fra meg litt lengre oppi veien ;)

MøbelPøbel sa...

Herlighet for en fotograf du er!Her kommer jeg innom for å få noen tips:)

(Og så morsomt at du hadde helt lik spilledåse da..vet du om den er fra 80- tallet?)

Klem Christine

Dorteas lille verden sa...

Kjempe flotte bilder:) Kornåkere er fantastiske som location. Vi tok bryllupsbildene våre ute i åkeren, og fotografen fikk skryt av bildene på en fotomesse som hun deltok på:)

n i n a s hjem sa...

For noen NYDELIGE bilder!!!
Kan jeg spørre hvilke objektiver du bruker?

Mie fra Mies Mirakler sa...

Faderiogrullan for noen flotte bilder, blir helt matt jeg. Og de søte ungene da, herlighet. *smelt* Nydelige farger. Lengter ikke mindre mot vår og sommer når man ser disse bildene, selv om de er litt høstpreget. *♥*

Marie sa...

Superfine bilder og en utrolig fin blogg :) jeg følger :)

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: