lørdag 16. oktober 2010


Jeg har vist dette huset før, men
det er en god stund (og besøkende) siden,
så her kommer en ønskereprise fra meg:

Perryn House_edited-1

Entrè_edited-1


Spiseplass og kjøkken_edited-1
 

Stue_edited-1


Soverom_edited-1


Flere soverom_edited-1

Bad_edited-1


Vakre detaljer_edited-1 


  Hage


 Lekestue_edited-1
                 Bilder: 1st Option                                                                            Collager: meg


Jeg kunne flyttet rett inn!!!
Elsker de store rommene, hvite flatene og hagen - en DRØM!

---------------------------------------------------------------


 
I dag har jeg vært på to store loppiser!

Det ble ikke de største funnene, men noe ble det.
Bilder kommer snart.




Fin lørdag til alle!

Underdel til blogginnlegg copy

7 kommentarer:

Cilipus sa...

Nydelig hjem, helt enig at jeg kunne flyttet rett inn (gjerne med en vaskedame og gartner i tillegg)
Ha en fin helg !!
Klem

vigdis sa...

*aj,aj,aj - det kjøkkenet hadde jeg ikke sagt nei til!! pysjen til lille j er todelt, ja - den har en nydelig, ensfarget mintgrønn bukse til* fin lørdagskveld til deg*klem v

Nina sa...

Hei Stine ;). Lappepakka ankom postkassa tidligere i uka ;). Joho! Tusen takk. Tok bilde av stoffene før jeg gikk løs med saksa og klippet lapper - så her kommer det snart et innlegg ;). God helg videre, Stine ;).

Marit sa...

Nå har jeg funnet drømmebadet. Vi skal snart (forhåpentligvis) ordne et nytt bad og jeg vil ha det akkurat sånn som i dette huset, badekaret og skapet var bare helt supre. Drømme. Og de veggmaleriene. Sukk :)

MøbelPøbel sa...

Her var det mye fint for øyet! Skulle gjerne hatt den lekestuen i hagen..
Skulle gjerne sett den kofferten din:)) Puten kjøpte jeg hos sweet memories for et års tid siden..supersøt:)

God helg til deg:)

Klem Christine

drømmefabrikken ♥ sa...

Wow! For et nydelig hus! Takk for inspirasjonen:-)

pensjonat frua sa...

oi så flott!!!!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: