lørdag 20. november 2010



I dag kan dere lese litt om meg i Aftenposten (avisutgaven).




Det var veldig spennende å ha besøk av journalist Ingvild Telle
og fotograf Marika Mørkestøl som er en venninne.


Her er noen flere bilder fra dagen:
 
Collage


Alle tingene på bildene er bruktfunn, utenom senga.
Vimpelrekken er sydd av utelukkende brukte stoffer.
Lampen er laget av en gammel lampefot som jeg har sprayet
og en skjerm som jeg har trukket om.
Nattbordet er også malt av meg.
Mer om alle disse tingene i seinere innlegg.



_MG_8336
Alle foto: Marika Mørkestøl.




Settekassene er å få kjøpt i min epla-butikk!
Reklame på bloggen1_edited 
(Trykk på bildet for å komme inn i butikken)




God lørdag til dere alle!



NEW Underdel til blogginnlegg

27 kommentarer:

Mie sa...

Så artig! Nå må jeg ut og kjøpe Aftenposten i dag da altså ;) Når det er noen "kjente" der, hehe. Man føler jo liksom at de man har på blogglisten er ens egne på et vis. Fine bilder av superskjønne settekasser, jeg skal på loppis i dag, kanskje jeg finner en der.♥

Inger Johanne sa...

Så gøy med med artikkel! Knallfine bilder! Stas!

God helg til deg!
Klem

MøbelPøbel sa...

Ååå, så artig!!Og så fint rom du har ordnet:) Kjempeflink er du!!

Kaspara sa...

Hei supersøte Stine
Sååå morsomt! Vil ha danes Aftenposten!
Herlige bilder med deg i barnesengen og lopper rundt og veldig gøy å se nydelige deg skikkelig.
Ha en glad dag, Stine!
Klem fra Kaspara

Kari Anna Sandvik sa...

Gratulerer med egen fin baksideartikkel i Aftenposten i dag! Moro å lese, og da måtte jeg jo rett på nett for å se mer. Vet at jeg har vært innom her før også. Alltid deilig å få litt inspirasjon :-) Ha en fin dag på landet fortsatt!

Anonym sa...

Leste tilfeldigvis om bloggen din i avisa og tenkte at jeg måtte ta en titt: ) Ble utrolig inspirert og du tar masse fine bilder!
cherrymaren.blogg.no
<3

(hvis du får denne kommentaren to ganger, så var ikke det meningen, skjønte bare ikke helt systemet, heh)

BlandetLoft sa...

Så gøy, så kult!
Supermario-soppene har jeg perlet selv :-)
Ønsker dere en fin helg.

Sheneligans! sa...

Så moro! Skulle absolutt hatt dagens Aftenposten! Rommet var knallfint og kjempefine settekasser! Inspirerende! :D

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
SÅ gøy å få komme i avisa da:) Kjæmpefine bilder. Likte det æi så:)
Artig at alt e bruktfunn da:)
Håpe du får en fin lørdagskveld

Nina sa...

Så STAS ;)! Fine bilder! Øyegodteri!

Stine Marie sa...

Så gøy Stine!!:):)

Marianne With Nor sa...

Oi oi så utrolig GØY!!!!!! Kjempeflotte bilder med fine ting (ALT!). Planlegger en settekasse jeg også, men nesten mer fristende å kjøpe en av dine. Virkelig flotte er de!

Fikk tak i pelslue idag:-) på H&M. Burde jo koble at gutten ikke var din, men var så fokusert på lua (og det fine bildet). Deilig dag i vakker vær, og i morgen skal det visstnok bli like bra!? YOHO!

Kos deg. Og igjen, virkelig gøy dette, Stine!

Klem Marianne

Marie sa...

Så gøy Stine :-)
Settekassene er flotte og det var bildene av dere også. Nydelig gutten din er :-)
Klem

n i n a s hjem sa...

UTROLIG moro, Stine!!!!!

Flink og KREATIV er du :):):)

Bildene du viser under her var jo bare

N
Y
D
E
L
I
G
E

Tonje sa...

Vi åpner Home&Cottage butikk. Veldig spennende:) Gratulerer med artikkel i avisa! Så moro:) Ha en fortsatt fin kveld:)

Mollie sa...

Så gøy da! Og så søt du er i virkeligheten :-) Må finne fram den avisen og sjekke artikkelen. Gratulerer!
Ha en fin kveld, hilsen fra Mollie

Marianne sa...

Må jo skriver her og ;)
Herlig artikkel med nydelige bilder av deg og finingen!!
Så glad for at jeg leste Aftenposten akkurat denne lørdagen :)

Frk.K sa...

Jeg så artikkelen i dag! Så artig! :D

Marianne With Nor sa...

Ååååh kan jeg bestille en til jul?? Hadde vært supert! GJERNE med stjerner, hihi, en guttete en, men med friske farger? Hvilke størrelser har du? :-) :-)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger på bildene min.

Ønsker deg en fin ukestart!

Klem!

Brigg sa...

hurra så kjekt! så søt du er! gleder meg til å lese! Hurra for flinke deg!

Lilja sa...

Så morsomt!! Superflinke du :)

Karianne Steinsland sa...

Hei,

Da er artikkelen lagt ut også på aftenpostens boligsider på nett, ap.no/bolig:
http://www.aftenposten.no/bolig/inspirasjon/article3915504.ece

Mvh,

Karianne Steinsland, nyhetsleder Aftenposten

PillePalle sa...

Herlige, flotter bilder! Du er så utrolig kreativ. Helt imponerende med et sånt re-design! Bare digger det. Klem, PiPa

Ellen sa...

Heisann Stine!
Vet du, at jeg har ikke hatt tid til å blogge de siste dagene så jeg har ikke fått med meg det innlegget her før nå.Men til gjengjeld SÅ jeg jo deg i Aftenposten i går!Jeg ropte til Admiralen, SE!Det er STINE jo!Det var kjempegøy!Og så fin artikkel da mann, fine bilder:)Det var på tide at du fikk anerkjennelse i nasjonale medier altså, det skulle bare mangle:)
Hurra for den fine bloggen din!
Klem herfra!

Line With sa...

Hei!
Veldig morsomt å lese om en dyktig loppejeger i Aftenposten! Vi som holder loppemarked på Bolteløkka Skole i Oslo har fått oss egen blogg vi også! Der forteller vi om loppemarkedene våre, om ting og folk vi møter, og om korpset vi tjener penger til. Kanskje du vil titte inn bak kulissene?

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

MEN så fina bilder!!! DU är ju jättesnygg också!
KUL.
Ha det så bra!
KRAM

Pia sa...

Jeg leste artikkelen, og skjønte med en gang at det var deg! Artig! Og gratulerer, får jeg vel si - det er jo stas, da!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: