søndag 16. januar 2011


tusen takk
for alle koselige kommentarer den siste uka!
Ellers også, selvfølgelig, men de
siste innleggene har
betydd mye, selv om de
har dreid seg om vidt forskjellige ting.



De siste dagene har vært fylt med fotograferinger,
kunstutstilling og Fotomesse på Norges Varemesse.
I tillegg til de vanlige tingene vi gjør daglig, såklart :)
Finfine dager med andre ord.





Fotomessen var kjempeinspirerende, og her er noen bilder derifra:

Stor, flott fotoutstilling preget omtrent 1/3 av den store messa
Her er noen av Frans Lanting sine utrolige bilder:



IMG_6278Det bittelille, svarte og hvite er pingviner – helt rått!



IMG_6277


IMG_6279

IMG_6282




Kjente Bjørn Opshal hadde fotografert fem bloggere, blåst de opp til
stoooore bilder og dekorert med lysslynger rundt:




 Jeg likte godt den “vintage”-aktige looken bildene har.
Se flere bilder i denne artikkelen.




Min absolutte favoritt blant de som stilte ut var Sandra Freij:



IMG_6270




IMG_6267 

IMG_6268 

IMG_6271



IMG_6273




William Ropp er også utrolig dyktig:



IMG_6264 

IMG_6265



Jeg ble veldig inspirert!
Noe fotoutstyr og fotobøker ble med hjem.




Nå venter en uke med både glede og sorg…


NEW Underdel til blogginnlegg

8 kommentarer:

ReVinyl sa...

Takk for at jeg fikk lov til å se disse flotte bildene fordi om jeg har tilbragt dagen hjemme! Godt å komme seg litt "ut" når man besøker blogger ;) Siw

Pia sa...

Særlig de bildene av Lanting var jo utrolig flotte!

Lise sa...

Så utrolig inspirerende det må ha vært på Fotomessen. Skulle ønske jeg var der.

Kondolerer så mye med din oldemor. Det var trist å høre.

mammaKine sa...

Flotte bilder, fin blogg :-)
Ha en fin kveld, klem fra Kine.

drømmefabrikken ♥ sa...

Først, kondolerer! Det er alltid trist når et vakkert liv ikke er mer.

Fotomessen ja, jeg dro ikke dit...turte ikke rett og slett:-) Hvorfor? Jo, fordi pengene får ben å gå på sånne steder:-)

Ønsker deg en fin mandag!

Johanne Brekkevold sa...

Bildet av Sandra Freji med de to jentene under lampeskjermen var superherlig!!

Ha en god uke på både godt og vondt Stine.

an-magritt sa...

Oj! SÅ mye inspirerende! Takk for at du deler.
Jeg skal nyte.

Anonym sa...

Du å du, for en i n s i r a s j o n!!!
De øverste bildene var flotte, men jeg falt mest for de vintage-bildene :)

Ønsker deg en fin-fin uke!

Klem fra Milla

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: