fredag 10. august 2012




Fortsettelsen på det flotte bryllupet
i Roma i mai...



Del 1 (forbereldesler)
Del 2 (vielsen) 





Dagen før bryllupet gikk og kjørte vi litt rundt og tittet på fine omgivelser til "de offisielle" bildene.



Den flotte alléen utenfor hotellet 
gjorde seg godt:







Og et "slott" i nærheten var en fin location:










Deretter dro vi inn til byen ved stranden.
Etter litt pizza gikk brudeparet seg en tur på promenaden:










Og så brukte vi stranden til det fulle:










En riktig god helg til dere alle!

(I morgen kommer fototips)


19 kommentarer:

små øyeblikk med cams sa...

Wow, for noen nydelige bilder! Du er utrolig dyktig :) Vakkert par og vakre omgivelser :)
Ønsker deg en god fredagskveld og en fin helg!
Klem Camilla

Frida  sa...

Otroligt vackra bilder Stine!!!

Du är rå!

Jane sa...

For noen utrolig nydelige bilder. Dyktig fotograf du er :)

Inger Johanne sa...

Nydelege bilder, Stine! Likte så godt dei siste par bildene, sittande i trappa - så avslappa stemning!

Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlige bilder
Ha en knall fin kveld
klem

Anonym sa...

Wow...... du er bare utrolig flink til å ta bilder:)
Dette var bare nydelig:)
Helt skjønt, så ekte, avslappet og flott:)

Ha en fortsatt herlig kveld

Klem Merete

Randi sa...

Så nydelige bilder!! Du er superflink! God helg til deg og dine:)

MøbelPøbel sa...

Det nestnederste bildet..Love it!!
Fargene er så fine. Du har en helt egen touch over bildene..Stine-touch, hehe:)

Livy sa...

FOR noen FANTASTISKE bilder av et NYYYDELIG brudepar♥ VAKKERT!

Klem fra Livy

Mor Inger`s hus sa...

Bare ett ord som gjelder:

FANTASTISK!!

kLEM

ynde sa...

Fantastiske bilder! Liker den uformelle stilen som gjer at ein får sjå brudeparet i andre posisjonar/ situasjonar enn det ein vanligvis får i studio. Du er ein kjempeflink fotograf! God helg til deg, klem Kjersti

Jøsses... sa...

Fantastisk flotte bilder!!
Slike bilder inspirerer alle oss andre som liker å fotografere :o)

Legger meg til som følger, likte meg godt her, og kommer snart igjen ;o)

God helg!

Min Lykke sa...

Wow - for noen bilder!
Elsker det ved sjøen - knallfint!!
Ha en flott kveld vennen!
Jeg skal kose meg med håndballfinale - heia Norge!
Klem fra Kristin

Marianne sa...

Vakkert vakkert!
Likte spesielt godt strand-bildene; avslappet og romantisk stemning - det kan jeg like :)
Ser ut som litt av et eventyrbryllup!

Anonym sa...

Fine bilder. Men.... når jeg ser del 1 forberedelser, er min normale reaksjon klikk link, åpne i ny tab, slik at jeg kan se på det etterpå. Disabled... Dette ser jeg på mange blogger. Jeg skjønner at folk er redde for at noen skal stjele bildene (på den annen side kan alle med et minimum av kunnskap gjøre det uansett) men det at linker ikke kan høyreklikkes og åpnes i ny tab vanskeliggjør surfing.

eksmpel, Jeg leser på din blogg, Du linker til noe et annet sted, Normalt ville jeg åpnet linken i en ny tab og lest videre på din blogg. Om funksjonen er disabled må jeg da velge, sjekke linken eller lese videre... Jeg sjekker linken, og går sjelden tilbake for å lese mer. Slik taper man lesere

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hei Anonym!

Dette forstår jeg godt, jeg opplever det selv på andre blogger.
Men...jeg har opplevd at bilder har blitt stjålet, for ja, vil man det virkelig så får man det til.
Men jeg tror det blir mindre stjeling ved å ha høyreklikksperre, og for min del er det viktigere enn å oppnå høye besøkstall.

Hvis man ikke vil lese bloggen min videre pga høyreklikksperren, så ja, da får man bare la være.
Selv leser jeg blogger fordi det er gøy og inspirerende, ikke fordi jeg er ute etter tekniske "vanskeligheter" å henge meg opp i, i såfall klarer jeg fint å ignorere det ;)

MEN, om noen vet om det finnes en innstilling i bloggen for å åpne koblinger i nytt vindu, så rop ut!!

Hilsen fra Stine

Pernille Ulrikke sa...

Flotte bilder, så helt eventyrlig ut :-) fantastiske roma

HjemmeKos sa...

Nydelige bilder ! Du er kjempeflink!!

Love + vegetables sa...

hei stine!
du, de bildene i trappa, de er helt nydelige. for et lys!
håper du har det bra:)
maria/zoopayne

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: