fredag 12. oktober 2012







I går var jeg og en god del 
andre bloggere på lanseringen av boken "Sanselig jul" på Zanz i Lillestrøm.








Gøy å endelig se boken, og veldig 
koselig å se igjen bloggere og å bli kjent med nye bloggere :)




Franciska Munch-Johansen (bildet over)
er redaktør for boken, mens det er hun og mange andre bloggere som står for innholdet.
Mitt bidrag kan dere se her:




Julekalenderen jeg lagde til min kreftsyke pappa kan dere lese om HER







Sanselig jul er å finne i utvalgte butikker rundt omkring, og kan selvsagt også bestilles på nett.




En riktig god helg ønskes til dere alle :)




8 kommentarer:

Kirsti sa...

Så koselig med lansering.

Og for en flott julekalender (men en utrolig trist lesning om pappaen din)

Klem Kirsti

Sissel sa...

Den boka så fin ut! Må nok ta en titt ja:)
Fint bilde av deg - håper du har det bra!
Klem Sissel

Lisette sa...

Fine dere er;O) Gleder meg til og se i den...

Unknown sa...

Dette er jo helt rart, hehe:)
Jeg var jo der, og jeg så mange av dere, men skjønte liksom ikke hvem dere var:))
Deg kjente jeg ikke igjen fra bloggbildene dine:))
Så dumt at jeg ikke fikk hilst på deg da...
Vi får ta det igjen en annen gang, tipper det kommer flere anledninger:)

En flott kveld, og en FLOTT bok!
Gleder meg til min kommer i posten:)

Mor Inger`s hus sa...

Gleder meg innmari til å få boka i posten.

:) Inger

Cathrine sa...

hei du:)
Gratulerer med bilder på trykk både i bok og blad, utrolig STAS da! Julekalenderen du laget ifjor til pappan din gjorde veldig sterk inntrykk på meg da jeg leste det ifjor,en virkelig vakker gest:)
Ha en finfin helg søte deg!
klem Cathrine

Anonym sa...

Gratulere med bilder på trykk:)
Velfortjent med dine vakre bilder:)
Kalenderen til din pappa var en vakker og sterk hyllest:)

Kjempe kos å se ansiktet bak alle disse vakre bilder:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Min Lykke sa...

Den boka må jeg ha kjenner jeg!:)
Koselig med boklansering skjønner jeg:)
Klem fra Kristin

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: