torsdag 20. desember 2012





PS: har du ikke fått julekort av oss ennå,
og er en av de som regner med å få et, 
ikke les videre!





Årets julekort har vi bestilt gjennom FotoKnudsen
slik vi har gjort tre år på rad.
Utvalget der er bra, og i tillegg til å velge  blant ulike korttyper, er det mange ulike 
design å velge blant.




Dette designet falt jeg for pga de fine fagene (mintgrønn!) og det landlige temaet som passer fint til oss på landet:)





Bildene av Lillegutt har jeg selvsagt tatt selv ;) I stua, en dag i oktober.
Klærne han har på seg er fra nydelige Optimist of Norway.




Har dere fått sendt ut julekort?


12 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe koselige Julekort:)
Fortsatt herlig førjulstid:)
Klem Merete

Lillekatt sa...

Tusen takk for superfint julekort av kjekkasen! Våre julekort er sendt ut, bortsett fra de Glemme-Robert skulle ta med seg på jobb. Så da kan du jo tenke deg hvor deres er! ;-) De ligger nemlig trygt på stuebordet fortsatt.

Reidun Beate sa...

Så nydelige julekort. Fotoknudsen har et kjempestort utvalg, så tror mange benytter seg av tjenesten deres! :-) Ja vi har sendt ut julekort. Lagde de selv via photoshop og de ble kjempefine! :-)

God jul :-)

tonje boganes sa...

Hei Stine
Nydelig kort! Likte godt designet. Vakkert. Og så likte jeg julestasen din som du skal ha på deg til jul. Flott kjole! Jeg har også valgt blå kjole i år. Marineblått. Gleder meg til å ha den på meg:))

Ønsker deg en fin dag
Klem Tonje

Anonym sa...

Så utrulig nydelig julekort:)likte så godt designet og fargene du har brukt!
Ein fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Så fint!

Anemones skafferi sa...

Flott kort. Vi bruker også alltid FotoKnudsen og er alltid fornøyd. De ble sendt og noen ble levert i stad. Klem,Anette

et kjært hjem sa...

Kjempefint julekort, skjønn gutt! Jeg sendte våre julekort av gårde med posten idag phew ;)
Ha en fin adventshelg! Ane

salige lavendel sa...

Så pent kort og nydelig bilde du har tatt av pjokken! Jeg sender kort hele året =)

Elisabeth sa...

Kjempeflott kort av en nydelig lillegutt : )
Jeg har endelig fått sendt avgårde alle nå, tok
sånn ca en uke fra det første gikk i posten
til det siste var skrevet.. Tidsklemma?!

Håper dagen blir fin!
KLEM : ))

Tins roser sa...

Du har en aldeles nydelig blogg, og jeg er så imponert over det nydelige bidraget ditt til månedens NIB utfordring. God jul til deg!

Min Lykke sa...

Nydelig lillegutt, nydelige bilder og nydelig kort! Det er så koselig med julekort!
Jepp, kortene er sendt ut. Det er bare naboen som ikke har fått det enda. Hehe alltid slik at de man slipper å sende til som får det sist...
Klem klem

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: