mandag 31. mai 2010
På lørdag var det igjen tid for loppis - hurra! Nå var det noen uker siden sist.
Men kanskje dette var det siste denne våren?! Håper ikke det :)

Her var det også MASSE folk. Og innimellom et par bloggere, blant andre Kari Anne Marstein som også er en barselvenninne, og Kardemomme som jeg ikke kjenner personlig, og som jeg heller ikke turde gå bort til, hihi. Men neste gang lover jeg å gjøre det, Kardemomme.
Hun har skrevet om sine loppefunn på NIB sine sider, så ta en titt her! Der er det også flere bilder fra loppemarkedet.



Mine skatter:


IMG_5330 Kari Anne var så snill å hjelpe meg med å finne tapeter.





IMG_5331
En fargeklatt av en boks!



IMG_5333IMG_5338 













IMG_5335 IMG_5340









Skåler med mange flotte mønstre.
Grønne prikker: Figgjo Flint, turid desig “Granada”. Blå blomster: Stavanger Flint, “Viola” av Rolf Fröyland. De under er fra Porsgrund Porselen.



IMG_5341 IMG_5342









Jeg har fått dilla på asjetter i friske farger. Disse er begge fra Stavanger Flint. Den med blått og grønt mønster er designet av Inger Waage og heter “Bonnie”. Den andre er også designet av Rolf og heter “Nora”.



IMG_5343 IMG_5344













Et flott broderi som jeg skal gjøre noe med. Svigermor kjøpte akkurat likt.


Jeg fant også noen rammer og et par ting til Lillegutt. En fin fangst. Men det var utrooolig mange møbler og andre småting jeg gjerne skulle hatt med meg hjem, men som ble tatt med èn gang!



Jeg har fått meg nytt objektiv til kameraet (tusen takk Bonden min). Det er kanskje noen som ser at bildene er enda skarpere og bedre?! Et Canon 50 mm f/1.4 USM. Kan virkelig anbefales!



Ikke glem give away’en min som avsluttes i morgen!!!!
Den kan du bli med på ved å trykke her.


Underskrift_edited-1

4 kommentarer:

Kardemomme sa...

Sååå fine tapeter du fant!!! Skal si du gjorde et kupp der altså!!! Tapeter er jo gull verd i våre dager :)) Utrolig fine fugler du fant også!
Jeg hadde uten tvil forsynt meg med alle disse tingene om du ikke hadde vært raskere hihi!!!
Det var virkelig mye flott i den hallen og jeg gleder meg allerede til neste gang :))
Og så vil jeg ikke ha flere kommentarer om at du så meg og ikke turde å si hei altså!! :)))
Jeg må holde øynene åpne etter damer med baby på ryggen :))) Så moro at Kari Anne Marstein var der!! Vi har jo kommunisert en del på bloggene og det hadde vært så moro å treffe dere begge!Men vi sees nok etterhvert tenker jeg! Ha en fin dag, og kos deg med de nydelige tapetrullene! Klemmer fra Kardemomme :))

Kaspara sa...

Heisan Stine
Tenk å finne tapeter på loppis!!!! Jeg hadde nok trodd jeg så syner var jeg deg!
Kjempeheldig var du.
Dessuten har det blitt med hjem en hærskare fine asjetter og fantastiske fuglemotiver som jeg også jakter på.
EN ting; neste gang MÅ DU SIMPETHEN HILSE PÅ KARDEMOMME!!! Hun er verdens koseligste og letteste å prate med.
Ha en fin sommeruke, Stine!
Klem fra Kaspara

Jorid + NOE Blog sa...

Så herlige loppisfunn du har fått tak i :-) De tapetene var kule!

Ha en fin natt!
Klem ♥

Marianne sa...

Herlige du!

Herlig; fordi du finner så mye fin, men mest av alt; herlig fordi du sender finfine "lykke til på jobb-meldinger".
Så glad jeg blir av slikt!

Sitter faktisk på arbeid i dette øyeblikk, og det er i grunn riktig så godt.
Dessverre jobber jeg på feil sted, men det håper jeg å gjøre noe med etterhvert.
Enn så lenge så er det godt å bruke hodet litt, skravle med kollegaer og vite at hjemme leker far og barn i solveggen.

Ha en fortsatt nydelig dag!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: