søndag 15. august 2010

Da vi kom hjem fra den fine ferien i Trøndelag
(som du kan se i noen innlegg under her),
lå det en pakke og ventet på meg i postkassa.

Det var riktignok en fugl som hadde hvisket
meg i øret at den skulle komme :)


IMG_3229 


Man kunne allerede ved hjertene
utenpå se at dette var noe fra en fargeglad person!



IMG_3231


Og pakken som lå inni hadde det kuleste
innpakkingspapirer jeg noen gang har sett!



IMG_3232


Kortet fra avsenderen var også veldig morsomt!
(Ser dere hvem det er fra?)



IMG_3234 

Og her er innholdet – masse fine ting fra Tiger.

Tiger er dansk (superbillig) butikk som jeg ennå
ikke har besøkt, men som jeg sett masse
til her inne i bloggverden.

Og det var godeste Kaspara som hadde sendt meg gaven :)

Tusen takk, Kaspara!!!!

IMG_3250Se bare hvor godt disse serviettene matcher dette vatteppet jeg fikk i sommer!

Vil dere se hva hun fikk tilbake, ta turen inn til bloggen hennes.

Uansett er denne flotte bloggen verdt et besøk!!!!



Underdel til blogginnlegg copy

9 kommentarer:

Therese sa...

Ja, trønderferie er helt klart det beste ;)

Skjerstad sa...

Det var takket være Kaspara jeg oppdaget deg :)
Kjempefine servietter og kort :)

Allis i Eventyrland sa...

For en fin pakke! :) Var innom Tiger når jeg var i København i sommer, men jeg må dessverre ha oversett de superfine kortene. Tabbe!

Ellen sa...

Så morsomt at du var innom oss, det var nemlig neste punkt på lista mi å stikke innom bloggen din og sjekke den ut:)Veldig koselig her hos deg, jeg slenger meg på med en gang:D Den pakka du fikk av Kaspara var jammen ikke dårlig den heller, masse fine kort!Har vært på Tiger selv i sommer og rasket til meg mange av de samme kortene:)Ha en fin kveld!

Ellen sa...

Hei igjen,jeg skulle svare på spørsmålet ditt om spraymalingen- men det glemte jeg.Hodet mitt fungerer ikke helt som det skal i dag, håper det retter seg til i morgen:D
Jeg kjøper all spraymaling på Torshov Bilrekvisita, for de har SÅ mange fine fargenyanser og mange matte varianter i tillegg til blanke.Fargen jeg har brukt heter Baby Blue.Vet ikke hvor i landet du holder til, men Torshov Bilrekvisita er i hvert fall å finne i Oslo og Østfold.De er å finne på nettet også, men tror ikke de har nettbutikk.
Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Kardemomme sa...

Hei Stine! Så herlige Kasparafarger som kom i posten! Hun er en gavmild og herlig dame :))
Så herlig feriekjøkken dere har. Den røde buljongboksen har jeg maken til, og er utrolig glad i den. Tusen takk for tips om bilderedigering og store bilder.
Det viste seg at mannen min kunne lage collage i photofiltre så nå har han ikke fått fred av meg før jeg skjønte prinsippet hihi!! Men tipset ditt skal jeg ta med meg og undersøke snarest. Har sett at flere anbefaler å lage innleggene på denne måten.
Ha en fin uke! Klem fra Kardemomme :))

Bling - our elf on the shelf sa...

Trøndelag er stedet sitt det :)
Flott gave du har fått:))

mimmi-leone sa...

Så herlig gave med nydelige servietter!

Hoselig at du tok turen innom bloggen min.

Ønsker deg en flott dag!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Stine Marie sa...

Så koselig med gave:) Og nyyydelig vatteppe!!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: