lørdag 14. august 2010

…til feriehusets kjøkken!

Huset i Trøndelag (som du kan se mer av her og her)
har mange fine detaljer, også innendørs.



IMG_2709 copy



Ikke veldig mye er forandret siden farmor bodde her.

Jeg elsker dette spiskammerset…


IMG_2299 copy 


Innecollage1




IMG_2309 copy





IMG_2687 copy



Vinduene er så koselige…
 Innecollage2


…og det er morsomt at man også kan
dekorere mellom de doble vinduene.



IMG_2985 copy 



IMG_2986 copy



Det var alt fra huset i denne omgang…

…da vi kom hjem lå det en pakke til meg i posten :)
Blogger om den i neste innlegg!


Jeg har også hatt fotoshoot av Lillegutt i kornåkeren – kommer snart!

Og det store slottsbryllupet skal også blogges…

SÅ FØLG MED!!!




Underdel til blogginnlegg copy

7 kommentarer:

Skjerstad sa...

Hei :)
Så trivelig du hadde det på kjøkkenet :)
Jeg har storkost meg her inne hos deg nå :)Utrolig mange fine bilder ;)Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg :)

Hilsen Skjerstad

Marianne sa...

Åjåjåj, selv jeg som IKKE er en interiørblogger ser jo minst tjue ting inne på det spiskammerset som noen og enhver ville ha hatt kloa i :)
Hvor i trøndelagen er dette? Ser helt herlig ut!

Møtes neste lørdag eller? Sender deg en mld jeg :)

Klæm!

Allis i Eventyrland sa...

Så fine bilder! :) Det spiskammerset var bare herlig!

Brigg sa...

FOR et fantastisk skap!! nydelig! Herlig rote$te og full av nostalgiske godbiter:-) Men resten av hiset også- stor inspirasjon for oss gjenbrukstilhengere;-)

Marianne With Nor sa...

ÅÅÅÅÅÅååå sier nå bare jeg, helt fantastisk flott! Den vekta var bare råflott, og alle boksene, uglen osv..

Ha en fin lørdagskveld!

Klem Marianne

Skjerstad sa...

Hei igjen :) Tusen takk for kommentar inne hos meg :)Jeg bor nede ved Steinvikholmen slott , på Skatval ( Stjørdal kommune )

Kos deg videre i kveld :)

Pafrika Og Belkini sa...

Hei!
Jeg måtte se innom deg, etter å ha sett de nydelige stofene Kaspara fikk i posten. Og her var det jo riktig trivelig - jeg legger meg til sporenstreks til som følger!
Spiskammerset var en drøm - med skatt på skatt på skatt! Superfine gamle bokser!

Ha en fin lørdagskveld!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: