tirsdag 17. april 2012





I dag tok jeg og Lillegutt turen til Oslo
for å møte søte Amalie (med bloggen Svenngården) som var i byen for å være med i God Morgen Norge.







Vi traff hverandre så vidt det var på messen i januar,
men fikk ikke pratet så mye da.
Så da var det veldig koselig å endelig få være sammen i flere timer ;)

Til lunsj møtte vi Lene (med bloggen Lillekatts Drablerier).






Deretter bar det ut på litt window shopping
hos Riktige Leker og House of Oslo.
Myye fint å se!







Med andre ord, en veldig koselig dag,
med fiine jenter!




 Alle bildene er tatt i House of Oslo,
på oppdrag fra dem, som jeg skrev om for en stund tilbake.
(Det er grunnen til lav oppløsning og vannmerke.)





20 kommentarer:

VeroNot sa...

Høres ut om en super dag! Ha en super duper kveld!

(eddas) sa...

Oj oj så koselig en dag da:)Så stas å få ta bilder i oppdrag for House:)
Ha en fin kveld
klemklem

MittLilleHjerte sa...

Koselige å møte andre bloggere:) Og kan tenke meg det var mye fint å se i House of Oslo :)
Ha en fin kveld!
Klem Janne

Høytrykk sa...

Skulle ønske at jeg hadde kunnet bli med i dag, men her har snuppa fortsatt feber... Fine bilder!

Therese sa...

Åh, House of Oslo ❤ Der har jeg jobbet faktisk og savner både byen og butikken til tider. Så koselig å se at du hadde en fin dag med koselige møter. Ha en fortsatt fin uke også :)

Signe sa...

Så koselig da!
Bra at dere jentene har hygget dere :)

Anonym sa...

Hei!

Høres ut som du har hatt en strålende dag:)
Artig med den knall rosa lampa!
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

Fargevandring sa...

Fine bilder! Skjønner at dere koste dere veldig sammen:-)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

For en koselig dag :) Sånne dager er gull verdt :)

Ha en fin kveld og :)
Klem Lisa:)

ANETTESHUS.COM sa...

House of Oslo ♥
Fiiine bilder!
KLEM KLEM

Tonje sa...

Hørtes ut som en veldig koselig dag:) Og så fine bilder! Veldig kule! Ha en fin kveld:) Klem

KROnPRINSESSENE sa...

Dette hørtes ut som en kjekk dag!
Jeg vil også møte dere herlige damer ;)
Fikk lengsel til HOO...
Og den rosa stå-lampen må jeg få hjem!
Klem May Helen

Lillekatt sa...

Veldig koselig å spise lønsj med dere, og skravlebøtta EA i dag ;-) Hehe, jeg liker'n, han er kul! Glad han kunne fortelle meg hvor man skal vaske seg, haha!

Unknown sa...

Kjempefine bilder av en fin dag.
Herlig.

Vicky

Anne Grete sa...

Åhh, så kjekt! Hadde tenkt å skrive en melding til Amalie jeg også, da jeg ikke hadde noen planer idag.. men gikk helt i glemmeboka :)

Så koselig å møtes sånn :)

Jeg har tenkt å invitere deg og Lene til meg om noen uker, har du mulighet og lyst til det?

Klem

Kaspara sa...

Heisan Stine
Ser vi har vært på hvert vårt bloggtreff samme dag, det er så trivelig! Fine bilder også! Glad dag til deg fra et regntungt Sandefjord og Kaspara

Svenngården sa...

Neste gang skal jeg ikke være så forkjøla, da går batteriet veldig fort tomt, sovna på toget til og med ;) Hehe

Uansett utrolig kjekt å treffe dere og sjarmøren, Lillegutt selv :) Kul liten fyr!

Gleder meg til å treffe den en annen gang også, Stine :)

klem
-Amalie

Lidyll sa...

Hei søta!
...huff, var så dumt at jeg ikke fikk til å treffe dere i går altså! Hadde vært så hyggelig!

...men jeg satser på at det dukker opp en ny anledning snart? Hvis jeg vet noen dager i forveien, kan jeg stortsett justere leseplanen og sånn litt..

Håper dere koste dere, det ser ihvertfall sånn ut*smile*

Klemmer til deg

Zopp Design sa...

Ser jo ut som om dere hadde en superkos dag :)


Vi har en liten give away gående. Kom innom og trekk et lodd eller fler da vel :)

Hege Morris sa...

Hørtes koselig ut. Wow kule bilder!
klem Hege

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: