søndag 1. april 2012




Husker dere dette vakre brudeparet?

For noen dager siden besøkte jeg
dem i deres flotte hus,
for å hilse på en fersk liten baby...




Huset i Fredrikstad har blitt pusset opp
til et spennende og trendy hus med friske farger og mange originale detaljer!



Her kommer første del - stue og spisestue:





































Pallebord har de laget selv!










Sjekk veggen:
Rett og slett sparklet for en industriell look!





























Det var veldig gøy å se et av mine bilder i stort fomat på veggen!








































Resten av huset kommer snart :)




23 kommentarer:

Lillian sa...

Flott hjem og nydelige bilder! :)
Får masse inspirasjon her! Takk for det! God søndag

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Lekkert de hadde det....
Koselig med slike besøk. Gleder meg til å se resten også
Ha en fin påske
klem

designhund sa...

så vakre bilder av fine folk, hjem og babygutt;)
ha en fin kveld, Stine!
klem fra meg

(eddas) sa...

Kjempefint hjem de har.Gøy å se sitt get bilde forstørret slik på veggen:)
Ha en riktig kos påske,her blir jeg hjemme ..bare lit småturer og ellers sosialt med venner..
klemklem

Anonym sa...

Så lekkert hjem!! :)
Herligste detaljer.. Den veggen var
skikkelig KUL - i like!
Det røffe mot det herlige enkle, stilrene + høyglans tv-benk!
Tøff kontrast!

Stor klem

små øyeblikk med cams sa...

Skikkelig fint hus! :) Du tar så fine bilder, liker lyset som kommer frem i de :) Herlige detaljer i hjemmet deres, liktet både den industrielle veggen, pallebordet, spisestua og de fine detaljene som du fanget så bra inn :) Håper det kommer flere bilder etterhvert. Nydelig brudepar forresten :)
Ha en fin kveld videre og en riktig god påske til deg!
Klem
Camilla

MøbelPøbel sa...

WOW! Lekre bilder:)
Digger lampen!!

Anne Grete sa...

Så nydelige bilder vennen!!! Kult hus :)

Tusen takk for fine kommentarer på nyfødtbildene mine :) der varmer ekstra mye at det kommer fra deg!!

Sitter på hytta med fyr i peisen, rødvin i glasset og snøstorm ute!!!

Håper vi får til å møtes etter påske en gang :)

Klem

KROnPRINSESSENE sa...

Så fint...
Og bryllupsbilde er jo bare nydelig -flinke du :)
Digger veggen også!
Gleder meg til å se mer herfra...
Klem May Helen

Marianne sa...

Veldig kul heim! Og supre bilder som alltid!
Lot meg inspirere og har notert meg litt om putene (vi har nesten lik sofa) og skrevet opp at jeg må kjøpe slike planter. Veldig tøft!

Så var det jo finfint å kikke tilbake på de nydelige bryllupsbildene du tok og tenkte hvor fint det skal bli når du kommer til skogen og er min bryllupsfotograf...! Hint, hint ;)

Svenngården sa...

Så ut som et utrolig kult hjem!

Herlige bilder tar du, som alltid :)
God påske, Stine!
klem

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

For et nydelig hjem :)

Og nydelige bilder av brudepar og baby <3

Klem Lisa:)

Heddas gode grunner sa...

Ja, dette var et fint hus :) Mange spennende detaljer. Brudebildet var jo, også veldig fint :)

klem

Signe sa...

Her var det mange lekre detaljer du!
Like spesielt godt betongveggene *swoon*

Finfin søndagskveld til deg,
Signe

Høytrykk sa...

For et stilig hjem! Og lekre bilder du har tatt!

Fin ny uke til deg og dine i morgen.

Katrine Anita sa...

Fiiine babyen! Lekkert hus også..hehe
Ønsker deg en magisk påske:) Klem

n i n a s hjem sa...

Knallfint =)

liiiker!!

PillePalle sa...

Dette huset var kjempespennende! Mange fint å se på.
Søtt bilde av mor og baby. Klem, PiPa

Sommerjenten sa...

Kjempelekkert hus med fine detaljer :) Digget den brune puffen og stålampen.

Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Bokstaven er kjøpt hos hun som har bloggen, in my house.

Ha en fin påske! :)

Klem Lene

Jane sa...

For noen nydelige bilder du har tatt av et skikkelig koselig og tøfft hjem. Masse kule detaljer :)

Ha en flott dag
klem Jane

Bergheim sa...

Herlig hus. Flott bilde av dem på veggen. God påske til deg.

Bondekjerringa sa...

Herlig!
Ønsker deg en riktig god påske. Klemmer fra Bondekjerringa

Kaspara sa...

Heisan Stine
Stilig og røff innredning og jeg "fargebomben" selv, liker det veldig godt. Jeg faller så for den runde strikkede puten, tøffe gulvlampen, den råe grå veggen, pallebordet osv.
Ønsker deg en god påske, Sine med sol i kinna og rolige dager!
Klem fra Kaspara

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: