lørdag 14. april 2012










Lørdag betyr fototips, og denne gangen kommer ikke et redigeringstips, men et fotograferingstips:







Av og til når jeg fotograferer,
lar jeg Lillegutt fly litt rundt den som fotograferes,
og på den måten blir bildene litt mer levende,
og smilene sitter litt løsere og blir
helt naturlige.









Bare ta en titt her:













Barn kan ofte føle seg litt mer avslappet med andre barn tilstede. Og særlig for de litt mindre barna er det spennende med et større barn.
























Så selv om man noen ganger blir litt svett av å fotografere med barnet på slep, kan det av og til være til stor hjelp!






















PS: Ny fotokonkurranse på siden vår
ØYEBLIKK
starter i morgen!


Riktig god kveld til dere!!





16 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Herlige bilder :) også så flink du er til å fange øyeblikket:)
Ha en strålende søndag i morgen!

Klem Merete

tonje boganes sa...

Innom for å si takk for at du er med på gavedrysset mitt. Gjør meg glad!
Flott fototips som jeg skal huske å ta med meg. Har du noen fototips ang bryllupsfotografering også? Grugleder meg til en oppgave i juli :)
Ønsker deg en fin lørdagskveld
Klem Tonje

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Så flotte bilder du tar :)
Takk for at du deler så gode tips med oss :)

jeg har blitt veldig glad i å ta bilder etter jeg begynte å blogge :)

Ha en fin lørdagskveld :)
Klem Lisa:)

Banebakken sa...

Ååh, Stine.. så nydelige bilder!
Elsker både før og etter versjonene
: ) Samspillet mellom barn = vakkert.

GOD helg videre!

Klemmer.

Høytrykk sa...

Flotte bilder! Jentene våre hadde i hvert fall fulgt med hvis Lillegutt hadde sirkulert rundt dem. De falt pladask da vi kjøpte juletreet, hihi. :)

Marianne With Nor sa...

Nydelege bilder! Enig, av og til kan det hjelpe å ha ein liten tass springande rundt:) Andre gongar ikkje hihi..
I dag skulle vi ta familiebilder (ei venninne som tok), men det var vanskeleg å få veslegut med på det, ein liten rabbagast har han blitt! Men vi fekk no nokre fine ut av to timar då hihi. Skal vise på bloggen i morga:-) Hvis ikkje fødsel då. Er SÅÅÅ klar, 11 dagar til termin, men måååå bli før!!

Må vel finne senga snart... natta strittar alt imot... men det er vel naturleg no mot slutten!?

Klem Marianne

Anonym sa...

Nydelige bilder! :)

Heddas gode grunner sa...

Så fine bilder!! Du er så flink!!! Jeg klarer sjelden å få tatt fine naturlig bilder av barna, så lar meg virkelig imponere av slike bilder som dette! :)

Håper du får en fin søndag!
klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Nydelige bilder da... Slike bilder blir så mye mer levende enn slike oppstilte bilder med falske smil osv.
Ha en knall søndag
klem

AC IN A BOX sa...

Nydelige bilder.
Takk for tips.

Fin søndag til deg!
- AC

Unknown sa...

Nydelige bilder Stine!!
Du er så flink:)

deconordic sa...

Gode tips og nydelige bilder!!

Pink lady sa...

Nydelige bilder!

Håper du har en fin søndag.

Hege Morris sa...

Helt utrolige bilder! Så flink du er!
Fin søndag til deg!
klem Hege

Gro sa...

Godt tips!

Min Lykke sa...

Oj - for et utrolig godt og nyttig tips! Tusen takk!:)
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: