tirsdag 24. april 2012




Det begynner å nærme seg et halvt år siden vi fikk disse
fine sangkortene i posten fra Fava...





Lillegutt elsket dem fra første stund,
og jeg knipset i vei mens han utforsket kortene,
og vi sang og sang...









Vi fikk også jule-sangkort, som jeg skulle lage en fin julekalender til Lillegutt ut av...










Men så kom november, og vi fikk
den forferdelige beskjeden...

















Jeg laget heller kalender til pappa,
og sangkortene ble plassert i en skuff mens vi opplevde en forferdelig periode.






En stund etter pappas død fikk vi omsider åpnet 
pakken med jule-sangkortene.
Og selv om det var midt i februar,
lå vi på kjøkkengulvet og sang for full hals,
mens tårene rant hos ho mor...








(De flotte sangkortene kan du kjøpe HER)











15 kommentarer:

Fine Friminutt sa...

Så trist - og fint - på en gang. Ønsker deg en fin dag, Stine:-)

Bodil sa...

Så koselig bilder! det er godt å vite at en kan le igjen etter noe så trist!!
Artig med de sangkortene, må passe midt i blinken for eldstesnuppa på 4,5 år som har sin store drøm klar:synge på melodi grand prix junior!!

Ha en fin dag!
Klem Bodil

Camilla- casual living sa...

De sangkortene er fantastiske. Har brukt dem mye på jobben og gitt vekk i gaver...
Og julesanger i februar er ikke nødvendigvis feil;) her går det (desverre) i luciasangen og på "låven sitter nissen" stortsett hele året. hihi

Og gutten din er så nydelig.

STOR klem til deg.

Kine sa...

Nå renner tårene her også. <3 <3 <3

Anne Grete sa...

Åhhhh, vennen!! Forstår godt at det vekker minner dette..

Goood klem fra meg :)

KRUSEDULL sa...

Eit røranda og nydelig innlegg!!

Vingesus og Julebrus sa...

JA, sånn er det av og til. Andre ting må gjøres i stedet for det vi hadde tenkt. Livet tar en uventet sving.
Julesanger i februar går fint an det, og barn godtar og forstår mye, så om mor synger mens tårene triller så gjør ikke det noe....så lenge man synger: ) Så får man en klapp og en kos av små barnehender, og så kommer man seg videre en dag av gangen.
Sankortene er fine - vi har en sånn pakke vi også!
God klem!!

Lillian sa...

For et flott og sterkt innlegg!
God klem til deg!

Balderblom sa...

Du skriver så fint, sterkt og rørende. Sangkortene er supre for liten og stor! :)

designhund sa...

for et vakkert innlegg og en vekker gutt!
ble litt våt i øyekroken, det var så fint;)
de kortene så herlige ut!
god klem fra meg

Anonym sa...

Hei!
For et kjempe koselig og rørende innlegg du har gjort!
Kjempe koselig bilder!
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

Min Lykke sa...

Nydelig og rørende innlegg - kryper langt inn i hjertet mitt!
Klem fra Kristin

Marianne With Nor sa...

Skjønner dette vekker minner, vennen.
Herlige lillegut.
Aksel hadde også desse korta, ligg att hos faren.. hm takk som minte meg på det:-) Kjem ei lita frøken her som sikkert vil ta over.
Ja, når vi snakker om sola... termin i dag og eg er berre sååå lei no. MÅ ho berre kome snart.

Håper du har ein fin dag, og at sola skin der og.

Klem Marianne

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Flotte kort og flotte minner, for deg og lille gutt!!

Vi har de kortene på jobbe å de gir mye glede latter OG sang opplevelser c",)
Takk for tips om julsan kortene!

Klem Anna

Tine i Rosablokken sa...

Uff jeg kan ikke engang forestille meg hvor vondt dere har hatt det. Det er jo så grusomt. Men vakkert innlegg og en utrolug vakker gutt! Klem

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: