søndag 8. april 2012




I del 1 av huset fikk dere se stue og spisestue.
Denne gangen skal dere få se kjøkkenet 
og litt av gangene, badet og soverommet.




Kjøkken:




















God idè!









Gang:





Den fine kommoden er et arvestykke de har pusset opp selv!











Det var veldig gøy å se enda flere av mine bilder rundt omkring
i huset deres! 
Sjekk ut mine bryllupsbilder av dem HER!






Badet:










Sjekk den flotte sengegavlen,
laget av laminatgulv:







Og sist men ikke minst den flotte vuggen som faren til venninnen min har laget til sitt barnebarn:




Et flott hus som gir masse inspirasjon!


18 kommentarer:

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

For et tøft hjem dette var, wow. Flotte foto og :)

designhund sa...

so cool!!!
mye bra her altså:)
klem fra meg

Lillekatt sa...

Ai, for et hjem!! Me like!! og seff liker jeg bildene dine også da, men deeeet vet du jo ;-)

Myke minutter sa...

Å så lekkert! Og de bryllupsbildene du tok er bare utrolig fine :) Fortsatt god påske til deg og dine! :) Klemmer

Anonym sa...

Hei!

For et tøft og inspirerende hjem du har:) likte veldig godt den grønne kommode og stolen med hvit pute:)
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

(eddas) sa...

Som sagt før, et kjempelekkert hjem:)Håper du har hatt en kos påske,det har jeg:)
klemklem

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

For et utrolig lekkert hjem! Så gjennomtenkt og gjnnomført :)

Ha en fin kveld :)
Klem Lisa:)

Unknown sa...

Flotte bilder av et flott hjem! Og den vuggen var jo bare skjønn! :)

//Beate

Signe sa...

Åh, den hylla i bilde nummer en!
*sukk* så lekker :)

Mor Inger`s hus sa...

Nyyydelig :)

Ha en fin kveld.

Fru Andersen sa...

Kjempefint hus! Tøff den knall-grønne kommoden. Fikk veldig lyst på nytt og lekkert hus jeg nå....

Nyyyyyyydelig påskebord under her! Heldige guttene din som får slik oppdekning;-) Likte så godt flaskene med grener i.

Klemmer!

lisaevelina sa...

vilket vackert hem med många fina lösningar och ideér :)

Lillian sa...

Kjempelekkert! Likte spesielt godt kjøkkenet og soverommet :)

AC IN A BOX sa...

Lekkert!

Fin siste påskedag til deg!
- AC

Anonym sa...

Nydelig bilder!
Det kjøkkenet var lekkert. Ønsker
meg noe lignende i hvit høyglans med
slike fronter. Vet du hva slags kjøkken det er? :)

Du tar helt fantastiske bilder, Stine!!
..og.. takk, for søte ord inne hos meg
og stemmen hos BoligPluss :)

Stor klem

tonje boganes sa...

Nydelig hjem og flotte bilder av deg!
Håper dere har hatt en fin påske. Vi har kost oss hjemme og fått masse tid sammen i familien, gått på turer, lekt og lest, ryddet litt ute og slappet mye av :)

Ønsker deg ei god ny uke
Klem Tonje

Krossmyra sa...

For et nydelig hjem! Og vuggen var helt fantastisk:)

Klem Monica

Vivian sa...

KJempefint, masse av inspirasjon! Kul idee med de hyllene til vin!
Og vugga ja.... smelt.)

Klem Vivian

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: