lørdag 28. april 2012








Jeg var så heldig å forevige denne flotte, gravide skjønnheten
for noen dager siden.

4 uker før terminen og hun var full av energi
og sprek som få!

Vi tok også noen treningsbilder,
som skal brukes til et spennende mammakonsept
hun har kommet opp med, som jeg skal være med på som fotograf.
Håper å fortelle dere mer etterhvert!








Redigerinstipset mitt denne gangen
er hentet fra en meget dyktig dame,
som postet denne fine tutorial-videoen for litt siden.

Den er veldig enkel å følge,
og gir det duse, fine lyset og fargene som
er i gravidbildene over.







Håper dere får nytte av dette!



Riktig god helg ønskes til dere alle,
og tusen takk for veldig koselige og omtenksomme
kommentarer i forrige innlegg :)


15 kommentarer:

Fargevandring sa...

Nydelige bilder, Stine:-) Håper du får ei fin helg. Klem:-)

VeroNot sa...

Nydelig! Kjærlighet! :-) ha en fin dag!

Banebakken sa...

Nydelige bilder av en
veldig vakker gravid....
: ) Flinke Stine!

Så fine innlegg du skriver
lengre ned, med så fine minner
og gode bilder du har om
og sammen med pappaen din!

..og faaantastiske inspirasjonsbilder
fra de fineste barnerom. Alle ble
selvfølgelig pinnet sporenstreks..
; )

Håper du har en fin helg,
skjønne Stine!

God klem,
Maria.

Malin sa...

nydelige gravidbilder. flott inspirasjon for meg som har lovd å fotografere ei gravid veninne snart! Du er superflink:-)

Myke minutter sa...

Å det var kjempelekre gravidbilder ja!! Et øyeblikk trodde jeg at vi fikk se gravidbilder av deg, ut fra tittelen ;) Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

MittLilleHjerte sa...

Så fine:)
Skikkelig morro å forevige magen med bilder! Jeg gjorde det med mi første og skal også få gjort det med nummer to:)
Ha en fin dag!
Klem Janne

Stine Antonies Bazar sa...

Nydelig, Stine! Du er kjempeflink og en stor inspirasjon :)

Jane sa...

Kjempe nydelige bilder du har tatt :) Du er en kjempe flink fotograf synes jeg.

Ha en flott lørdag videre.
klem Jane

Lillekatt sa...

Ohlalala!!! Håper jeg ser sååå flott ut like før jeg kælver! Tror kanskje det toget har gått!

Fantastiske bilder, Stine! Du er så flink!!!

Gleder meg til å se deg snart også ;-)

Ps. Gjett hva jeg fikk til bursdagen min av pappa og robert, hi hi hi! Pakka sto og ventet på meg når jeg kom hjem fra Kypros!

Unknown sa...

Nydelige bilder!!!
Tenk og være så vakker når man er så stor da, hihi:) Det er rett og slett vakkert og være gravid ♥

Ha en fin kveld:)

Signe sa...

Så nydelige bilder du har tatt, og suuuper fototips! Love!

Kari Anne Marstein sa...

ah, vakkert!

Karlotte sa...

Wow, så flotte bilder!! Koselig å lese seg nedover bloggen din igjen, mange fine innlegg jeg ikke hadde fått med meg. Har vært litt ute av bloggingen på Karlottes hjem en stund jeg også, men håper lysten og kreativ energi skal kommer tilbake sammen med sola som endelig er her igjen!
Fin søndagskveld go god uke til deg, klem fra Karlotte.

Fru Andersen sa...

Kjempefine og stemningsfulle bilder! Kjempeflott med jakken over skuldrene og at hun sitter på sengen. Nydelig:-)

Min Lykke sa...

Wow - for noen flotte bilder av ei flott dame! Flinkisen! Gleder meg til å se mer av konseptet du skal fotogragere:)
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: