mandag 23. april 2012



I løpet av de siste dagene har jeg verken lest blogger eller blogget selv..
Jeg synes rett og slett tiden bare flyr avgårde!




Både rettsaken i Oslo og savnet av pappa gjør at jeg tenker mye på året som har gått, og dettesuger energien ut av meg...
Mens spennende fotooppdrag og tid med venner og familie gir meg masse energi...
Og når en gutt som har vært litt forkjøla og sovet dårlig, gjør meg trøtt..ja, da har det vært deilig å ta en pause fra bloggen.



Men noen kreative krumspring har det blitt, 
og det gleder jeg meg til å vise dere! 





Håper også jeg kan vise dere noen bilder fra russefotografering 
med søsteren til Bonden og venninnene,
samt noen kule bilder fra utdrikningslaget noen venner arrangerte
på lørdag, der jeg var fotograf.





Jeg vil også minne dere på min 
som trekkes om to dager!!!! 




9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
For et koselig bilde:)
Det er ikke alltid man har anledning til å holde på med alt man ønsker, men det vil lette.
Ønsker deg noen gode dager fremover.
Ha en god uke.

Klem Merete

Mona Christin sa...

Hei Stine.

Har det litt som deg om dagen med tiden som bare flyr og bloggen kommer litt i bakevja. Men jeg gleder meg til å se hvordan du har tryllet med disse lysestakene.

Go' mandag til deg.

Klem Mona C

Vingesus og Julebrus sa...

Hei! Så deg i Lillestrøm her om dagen. Er sykemeldt for tiden, så da var jeg i sentrum på dagtid.
Kjenner igjen savnet du nevner - savnet etter noen man har mistet. Det kan tappe en for krefter i perioder. Og syke smågutter tar også på kreftene, så da er det deilig med noen fotooppdrag - DET er noe som virkelig gir energi!! Håper vi får se noen av bildene du har tatt: ) KLEM!!

Camilla- casual living sa...

Innimellom er det nok lurt å legge noen av "gjøremålene" tilside(hvertfall for noen dager) og bare nyte det som energi og pågangsmot. :) Jeg vet nok (desverre) godt hvordan du har det, og man blir så sliten av alle tankene innimellom.

Håper du får en fin dag.. klem til deg :)

Hege Morris sa...

Fine tanker til deg! klem Hege

Anne Grete sa...

Hei vennen!

Vil gi deg en liten klem..

Håper det går bedre med deg nå.. Gleder meg til å se bildene da!

Angående besøk, så er jo det bare kooselig at du tar med lille knotten da. Frøken L hadde synes det var så stas :) Vi reiser til sunnmøre på onsdag og blir der noen dager, men andre uken i mai så har jeg mye ledig ser jeg :)

Klem

Lidyll sa...

Hei søte Stine!
...huff, ja, av og til har man bare nødt for å ta en aldri så liten bloggepause...og ikke rart du har litt å tenke på av og til, søte du...

...gleder meg til å titte innom og se bilder etterhvert da! Du r jo så dyktig, søta!

Stoooor go`klem til deg

n i n a s hjem sa...

Full forståelse for at bloggingen blir "lagt på hylla" en stund :) Sånn er det her til tider og.

Stor klem til deg :)

Anonym sa...

Har også hatt en liten bloggpause den siste
tiden. Føler heller ikke tiden strekker til, har alt
for mye ting som skjer akkurat nå og det er
godt å kunne ta det litt med ro også ;)

Elsker å titte innom deg og din vakre blogg.
Tenker på deg!

klem

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: