fredag 28. september 2012




Her kommer vi!!!






Fru Andersen skal nok "Instagramme"
på turen, så følg henne på fru_andersen_

Kanskje jeg viser meg der jeg også ;)
Denne jenta har ikke fancy tlf skjønner dere, 
den nærmer seg snart 6 år gammel og er rosa ;)





JEG gleder meg til messe, interiør, bloggfroskost og -middag, sove alene, god mat, shopping, treffe bloggere jeg kun har "blogget med", ha det gøy med fru Andersen
 og nyyyte noen dager fri :)
Bonden og Lillegutt får det nok sååå fint hjemme :)





12 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

Gleder meg! Etter to senvakter som ble VELDIG sene er det godt å tenke på frihelg og messe:)
Misunner deg *hotell og alentid*:)
Dere må kose dere glugg i ihjel!

Unknown sa...

Kos deg på tur:)

Vi sees på Instagram:)

klem Linda

smileull sa...

Åh - kos deg MASSE, MASSE! Det ser så fristende og moro ut! :) :) Og så roadtrip, da. :) :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kos deg masse i Bergen i helgen
klem

ingrid sa...

God tur til deg, fru andresen og den rosa telefonen. Deilig med noen sånne fridager iblandt! :)

Unknown sa...

GOOOOD tur:)
Kos dere MAX ♥

Kari Anne Marstein sa...

kos dere masse!

Alastine sa...

Kos dere på messen i helgen og god helg!

Blir nok veldig inspirerende:)

Brunt sukker sa...

Hallo søte Stinemor:)
kos dere max på tur !
klem fra Eli:)

Hilde - Feien og Fjong sa...

Kos deg i Bergen. Kunne ønske eg var der med dykk. Så kjekt at du leste artikkelen i Romerike Blad. Du er ein veldig stor inspirasjon for meg og eg fargepaletten vår er ganske lik. Det varierer litt på bileta mine, men det går stort sett i Mint/grønt her. Og fototipsa dine sluker eg til meg!

Anonym sa...

Hei:)
Ha en riktig god tur:)
Er ikke på Instagram, så får ikke fulgt med!

Klem Merete

Kathrine 'Glimt' sa...

herlig ! kanskje vi sees da ;-)

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: