lørdag 15. september 2012






Har du noen gang hørt om "Cinemagraphs"?


"
Cinemagraphs — or still photographs with moving elements — exploded in popularity in 2011.
The trend — and the term — was coined by visual graphics artist Kevin Burg and his partner, photographer Jamie Beck. The GIF files, which maintain elements of photography and cinema (hence the name), gained prominence, thanks to Beck’s wildly popular Tumblr blog, From Me To You.
"


Fra bloggen From Me To You



Broren min tipset om dette "fenomenet" for et par år siden tror jeg, og jeg er sååå fascinert! Drømmen er å kunne klare å skape slike bilder, eller skal jeg kalle det filmer?!


Fra bloggen From Me To You




Imponerende, eller hva?



Riktig god lørdag til dere alle!



9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Kjempe stilig:) utrolig hva man kan få til:)
Du er bare så utrolig flink og kjempe flott at du deler alle tips med oss:)
Ha en herlig dag:)

Klem Merete

Unknown sa...

Wow, helt fantastisk!!!

Høytrykk sa...

Utrolig kule bilder! Jeg likte spesielt godt det med skoene som glitrer. Jeg er sikker på at dette er noe du får til, så flink som du er med slike fototekniske ting. :)

Håper dere har hatt en fin lørdag så langt og at kvelden også blir bra. Klem fra meg.

Syrinveien 3 sa...

Takk for mye fin inspiarsjon! Har lært et og annet triks av deg! Lurer på om du kan tipse om hva som er lurt å investere i av enkelt (og aller helst rimelig) utstyr til å ta vellykkede bilder av interiør innendørs nå som vi går mørkere tider i møte? Har et 50 mm objektiv 1:1.4 som fanger godt med lys men mistenker at et par ekstra grep må til! Ha en fin Lørdagskveld! Benedicte:-)

n i n a s hjem sa...

wow!!!

MittLilleHjerte sa...

Oi, så utrolig kult!:)
Skjønner godt at man drømmer om å få til dette ja;)

Fin kveld videre:)
Janne

Elisabeth, innerst i veien sa...

Veldig stilig!

Lidyll sa...

Kuuult!
..sånt må jeg lære me litt mer om gitt!
Ser jo så kult ut!!:)

..og fine hjelmen du har under her!Perfekte stine-farger!;)

Ønsker deg en super søndag!
Klemmer fra meg

I en Sving sa...

Morsom effekt ja :)

Jeg har et blogglotteri på gang så smett gjerne innom og trekk noen lodd :)

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: